1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس « یک سفر ، دو نگاه » در نگارستان شهر

نمایشگاه عکس « یک سفر ، دو نگاه » در نگارستان شهر

نمایشگاه عکس « یک سفر ، دو نگاه » ، آثار عکاسی دو تن از علاقه مندان به عکاسی و فعالان حوزه گردشگری و شبکه های اجتماعی از روز سه شنبه ۳ آذرماه در محل نگارخانه نگارستان شهر گشایش می یابد .

نگارستان شهربه گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از روابط عمومی نگارخانه نگارستان شهر ، نمایشگاه عکس « یک سفر ، دو نگاه » با هنرمندی آنجلا کوریاس سفرنامه نویس ، وبلاگ نویس و عکاس ایتالیایی و مهدیه جهانگیر وبلاگ نویس و عکاس ایرانی است که در قالب ۴۲ قطعه عکس از سفر این دو عکاس به نقاط مختلفی از کشور ایران از جمله استان های: اصفهان ، فارس ، تهران ، آذربایجان ، گیلان ، یزد و … با موضوع هایی متفاوت در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت .

گفتنی است آنجلا کوریاس عکاس ایتالیایی می باشد که بعد از ۱۰ سال سفر به کشورهای مختلف دنیا همچون: چین ، هند ، سریلانکا ، برزیل ، لبنان ، مشغول سفرنامه نویسی و عکاسی از ایران است ؛ همچنین مهدیه جهانگیر راهنمای گردشگری تورهای ورودی به زبان انگلیسی است که تجربه های سفرش را به صورت انگلیسی منتشر می کند .

نمایشگاه عکس  « یک سفر ، دو نگاه » با حمایت و همکاری شهرداری منطقه شش و آژانس عکس تهران ، ساعت ۱۷ عصر روز سه شنبه ۳ آذرماه با حضور علاقه مندان گشایش یافت و تا ساعت ۲۰ هم ادامه یافت . سایر علاقه مندان می توانند تا پایان روز دوشنبه ۹ آذرماه جاری همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۷ از عکس های به نمایش گذاشته شده توسط این دو عکاس ایتالیایی و ایرانی در نگارستان شهر دیدن کنند .

نگارستان شهر در تهران ، کوی نصر ، خیابان علیالی ، بوستان گفتگو واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
درج نام عکاسان ، تقدیرآفرین شد
پسین
نمایشگاه عکس مناظر شهری در « اینجا همدان »

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست