1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس باغچه در نگارخانه مهر اهواز

نمایشگاه عکس باغچه در نگارخانه مهر اهواز

موسسه فرهنگی هنری باغچه به منظور معرفی استعدادهای عکاسی در میان دانشجویان، هنرجویان و فارغ التحصیلان این رشته و به نمایش گذاشتن عکس های برتری که توسط این افراد گرفته شده است نخستین نمایشگاه عکس باغچه را برگزار می کند.
باغچه در اهواز به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، عکس های این نمایشگاه که در نگارخانه مهر در محل معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار می شود با موضوع آزاد هستند و در سایز ۵۰ در ۷۰ سانتی متر چاپ شده اند.
بیش از ۲۰۰۰ عکس برای دبیرخانه این نمایشگاه ارسال شده بود که داوران این نمایشگاه، مهران سبزقبایی (دارنده مدال طلای FIAP)، مسعود رضایی (سرپرست کارگاه عکس اهواز) و مدیار شجاعی فر (استاد دانشگاه) از بین این آثار، ۹۹ عکس از ۹۹ عکاس را برای نمایشگاه انتخاب کردند.
آئین گشایش نخستین نمایشگاه عکس باغچه با حضور عکاسان و سایر هنرمندان، شنبه دوم بهمن ساعت ۱۶ در نگارخانه مهر برگزار می شود.
علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه برای مراجعه به نگارخانه مهر لازم است از درب بخش معاونت فرهنگی دانشگاه شهید چمران، واقع در بلوار گلستان، روبروی خوابگاه دخترانه و اداره سابق نظام وظیفه، وارد شوند.
بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد و رایگان است و علاقمندان برای دیدن آثار این نمایشگاه می توانند یکشنبه ۳ بهمن تا چهارشنبه ۶ بهمن، از ساعت ۹ تا ۱۸ به نگارخانه مهر مراجعه نمایند.
لازم به ذکر است، برگزاری نشست با حضور Paolo Pazzrisi عکاس ایتالیایی برنده جایزه World Press Photo، برگزاری ورکشاپ “عکاسی تبلیغاتی” با حضور یدالله ولی زاده مدیر انجمن عکاسان تبلیغاتی ایران، برگزاری ورکشاپ عکاسی “از ایده تا اجرا” با حضور فاطمه بهبودی برنده جایزه World Press Photo، برگزاری ورکشاپ “عکاسی مستند” با حضور نیوشا توکلیان، کاندید عضویت در آژانس عکس Magnum Photo و مهدی وثوق نیا، استاد دانشگاه، برگزاری نخستین سوگواره عکس احرار، برگزاری چندین اردوی تخصصی عکاسی و دوره های مختلف آموزش عکاسی، گرافیک، ادبیات و سینما بخشی از فعالیت های موسسه فرهنگی هنری باغچه بوده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نقش مایه های عکاسی غزاله هدایت در « نگارخانه امکان »
پسین
نمایشگاه عکس « شور شیرین » در تبریز

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست