1. خانه
  2. اخبار
  3. گزارش تصویری
  4. دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد از نمایشگاه عکس سعید صادقی

دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد از نمایشگاه عکس سعید صادقی

سیدعلی صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با هیات همراه از نمایشگاه عکس سعید صادقی عکاس جنگ در خانه هنرمندان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این دیدار که در تالار پاییز خانه هنرمندان ایران انجام گرفت، سعید صادقی پیرامون پروژه جستجوی موضوع های انسانی عکس های سالهای جنگ خود توضیحاتی را به گروه دیدارکننده ارایه کرد.

در این دیدار ساده و صمیمی سیدعلی صالحی از تلاش های عکاسانه سعید صادقی در ادامه تبلور نماهایی مغفول مانده از دوران جنگ و سال های دفاع مقدس تقدیر کرد و این کار وی را ارزشمند توصیف کرد.

نمایشگاه عکس «بعد از آن روز» منتخبی از آثار عکاسی سعید صادقی است که با همراهی کاووس صادقلو در خانه هنرمندان ایران در حال نمایش است.

در متن دستنوشته سیدعلی صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر دفتر یادبود این نمایشگاه عکس آمده است:

به نام خداوند شهیدان

توفیقی بود که در نمایشگاه عکس برادر گرامی جناب آقای سعید صادقی که سهم ویژه ای در روایت و تثبیت تصویری عصر طلایی دفاع مقدس داشتند، حضور یابم

روایت او در این نمایشگاه ، شگفتی برانگیز بود. اینکه چگونه رزمندگان دیروز، زندگی امروز را می گذرانند! آنان هم چنان گمنامان تاریخ ایران اند. ما و چون ما مدیون همیشگی آنان هستیم/. سید عباس صالحی

در خلال این دیدار بنا بر هماهنگی انجام گرفته یکی از رزمندگان سالهای دفاع مقدس که در آن دوران نوجوانی بوده، به همراه خانواده در این مراسم صمیمی حضور یافت که مورد لطف عکاس و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفتند.

نمایشگاه عکس «بعد از پان روز» با همت مجمع عکاسان مطبوعاتی تهران همزمان با گرامی داشت هفته دفاع مقدس در تالار پاییز خانه هنرمندان برگزار و تا پایان روز سه شنبه ۹ مهرماه جاری پذیرای حضور علاقمندان و عکاسان است.

عکس ها از: لیلا ابراهیمی

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
گشایش نگارخانه سوره حوزه هنری مازندران
پسین
سومین رویداد هنری پاییز _ برگ در میدان مشق

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست