1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس قوهای خاموش در مازندران

نمایشگاه عکس قوهای خاموش در مازندران

نخستین نمایشگاه گروهی عکس قوهای خاموش با موضوع قوهای مهاجر منطقه سرخرود در متل قو استان مازندران برگزار می شود.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه تعداد ۳۰ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید از بیست و دو تن از عکاسان در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر با همت عکاسان و مشارکت گروهی شانم به نمایش گذاشته می شود.
در متن قاب نخست این نمایشگاه عکس آمده است: «از دیر باز توجه به پرندگان مهاجر و حمایت از آنها در بین مردم و سمن های مردمی بسیار زیاد بوده و هست. در مقابل مسئولین و متولیان امر کمتر در این حوزه فعالیتی انجام داده اند که در خور باشد. به همین مناسبت برآن شدیم تا با جمعی از هنرمندان و عکاسان فرهیخته حرکتی و قدمی را در حد توانمان در فضای هنری و فرهنگی برداریم. باشد که مورد قبول واقع شود.
در بهمن ۱۳۹۶ اولین فراخوان نمایشگاه عکس با موضوع قو های مهاجر منتشر شد که هدف از این فراخوان نشان دادن زیبایی های این پرندگان نجیب بود.
این فراخوان با استقبال خوب عکاسان مواجه و حتی از کشورهای همسایه هم آثاری جهت داوری ارسال گردید.
هیات انتخاب این آثار آقایان: کوروش ادیم، کسری حق‏گو و ساسان نژادی زحمات زیادی کشیدند. در مجموع سی اثر از بیست و دو هنرمند به نمایشگاه نهایی راه پیدا کرد و در کنار آنها از چند عکاس حیات وحش نیز به عنوان مدعو دعوت به عمل آمد.
این نمایشگاه با همکاری کانال عکس سایه روشن و گالری آسوریک در سلمانشهر و با همت جعفر رمضانیان بعنوان دبیر جشنواره برگزار می گردد.
اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه گروهی عکس به این ترتیب معرفی شده است: یاسر عموزاد، ایمان ساداتی، بهرام شهنی، بهروز حاجی زاده، ایراندخت غضنفری، بهراد فرخنده، محسن یوسف زاده، جواد خالق زاده، علی خطیر، راحیل خادمی، محمد آقاجانزاده، اسحاق موسویان، مصطفی توسلی، امید ابراهیم زاده، فاطمه باطبی، ابراهیم رفیعی پرکوهی، رحیم یوسفی، محمدرضا فرخنده، احمدرضا صفرنیا، شهرام سلیمی، زهرا قربانی، غلامرضا قاسمیان.
همچنین در این نمایشگاه عکس، هنرمندان مدعّوی چون: کوروش ادیم، حسین شفیع نیا، محسن غلامی، هادی محسن تبار و حامد تیزرویان صاحب عکس هستند.
نمایشگاه عکس قوهای خاموش ساعت ۱۷ عصر روز پنجشنبه ۶ اردی بهشت ماه جاری در محل متل قو گشایش یافته و تا ساعت ۲۱ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می توانند تا پایان روز پنجشنبه ۱۳ اردی بهشت ماه همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ از عکس های ارایه شده در این نمایشگاه گروهی دیدن کنند.
مازندران، سلمان شهر(متل قو)، ابتدای خیابان دریا گوشه، نبش بن بست چهارم، ساختمان ملل، طبقه چهارم، واحد دهم واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
گشایش نمایشگاه گروهی عکس نگاران در زاهدان
پسین
عکاس ایرانی « عباس عطار » درگذشت

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست