1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس مناظر شهری در « اینجا همدان »

نمایشگاه عکس مناظر شهری در « اینجا همدان »

نمایشگاهی از آثار عکاسی مصطفی شیرمحمدی با عنوان « اینجا همدان » از اماکن فرهنگی و ابنیه تاریخی این شهر در حال برگزاری است .
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه تعداد ۲۴ قطعه عکس رنگی در اندازه های ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر و ۱۰۰ در ۷۰ سانتیمتر از اماکن تاریخی و فرهنگی و ابنیه باستانی و جاذبه های گردشگری شهر همدان همراه با مناظر شهری به نمایش گذاشته شده است .
در قاب نخست نمایشگاه عکس « اینجا همدان » عکاس چنین آورده است : عکس های مذکور در فضای متفاوت و در بافت تاریخی خانه های سنتی و اقامتی آمادای در دل قدیمی ترین محله های شهر همدان دیده شد تا آرامش بصری نیز حین نمایش آثار وجود داشته باشد.
اینجا همدان
مصطفی شیرمحمدی متولد دی ماه سال ۱۳۶۳ و دانش آموخته مقطع کارشناسی روابط عمومی در دانشگاه علمی کاربردی ارتباطات است . ایشان در شاخه هایی از عکاسی همچون مستند ، خبری و حیات وحش (پرندگان) دارای تجربه بوده و نخستین نمایشگاه عکس خود را در سال ۱۳۸۳ برگزار کرده است .
در آیین گشایش این نمایشگاه ، « علی رضایی » رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر همدان ضمن حضور و دیدار از عکس ها با اشاره به قابلیت های گردشگری و جاذبه های تاریخی شهر همدان ، اعلام کرد :  قدرت تصویر و قدرت عکس میتواند برای فرهنگسازی و اشاره مستقیم به توانمندی های مدنی هر خطه کمک کند .
این عضو شورای شهر افزود: شایسته تر این است که دولت و مخصوصا بدنه مرتبط با عناصر هنر و فرهنگ برای تعالی بیشتر ریشه های عمیق فرهنگی و اجتماعی از متولیان هنر عکاسی حمایت بیشتری را داشته باشد.
علاقه مندان می توانند همه روزه تا پایان هفته جاری از ساعت ۹ تا ۱۹ از آثار نمایش عکس « اینجا همدان » دیدن کنند .
محل نمایش آثار در همدان ، بلوار آیت ا.. تالهی(بلوار جردان) ، کوچه بهمن ، شماره ۶۱ واقع شده است .

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس « یک سفر ، دو نگاه » در نگارستان شهر
پسین
نگاه های برتر تور عکاسی طبیعت معرفی شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست