1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس منتخب ادوار دوسالانه عکس سرمایه اجتماعی در یاسوج

نمایشگاه عکس منتخب ادوار دوسالانه عکس سرمایه اجتماعی در یاسوج

نمایشگاه عکس منتخب ادوار دوسالانه عکس سرمایه اجتماعی با حضور مسئولین این جشنواره ظهر امروز یکشنبه ۱۱ شهریور ماه ۹۷ در شهرستان یاسوج گشایش یافت.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، منتخبی از عکس های برگزیده سه دوره دو سالانه ملی عکس سرمایه اجتماعی به همت موسسه سبزکاران بالان و حوزه هنری استان کهکیلویه و بویراحمد ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ در گالری حوزه هنری در شهر یاسوج در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.
به گفته افشین میرزایی دبیر دو سالانه با توجه به کم شناخته بودن موضوع سرمایه اجتماعی در بین عکاسان، دبیرخانه امیدوار است که با برپایی نمایشگاه عکس های برگزیده در استان ها و نیز گفتگو در خصوص سرمایه اجتماعی و اهمیت آن به تبیین این موضوع کمک نموده و با توجه به اینکه تقویم اجرایی چهارمین دوره دو سالانه جلوتر خواهد آمد، بتوانیم علاقمندان را به مشارکت فعالانه دعوت نماییم.
این افتتاحیه با حضور اسلامی نژاد ریاست حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد، میرمحمدی معاونت فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، معاونین حوزه هنری، افشین میرزایی دبیر دو سالانه ملی عکس سرمایه اجتماعی و نسیم طواف زاده مدیرعامل موسسه سبزکاران و جمعی از علاقمندان برگزار شد.
نسیم طواف زاده هم در ارتباط با این نمایشگاه اظهار داشت: سرمایه اجتماعی رفتارهای مثبت و آگاهانه ای است که باهم می کنیم بدون اینکه توقعی داشته باشیم یا همدیگر را بشناسیم. کمبود سرمایه اجتماعی و اصطحلاک آن در جای جای مسایل کشور خودش را نشان داده و از آن جمله بحران لجام گسیخته محیط زیست است که امیدواریم با همکاری و مشارکت هنرمندان بتوانیم نمودهای خوب موجود را به تصویر بکشیم و به چشم مردمان در بیاوریم و شاید تغییری در رویه های موجود با ممارست روی دهد.
اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب معرفی شده است:
امیر بهروزی، مرتضی رفیع خواه، سارا جعفری، داوود ایزدپناه، سروش جوادیان، داوود عامری، افشین آذریان، مجید شقائی فلاح، نریمان قربانی، حسن فتاحیان، فرزاد آریان نژاد، اسحاق آقایی، مژده لطیفی، محسن کابلی، مهدی طاهری، محمدرضا بهمرام، علی حسنعلیزاده، عادل عزیزی، سحر نجفی، عماد ضیایی، جواد رویین، حمیدرضا بازرگانی.
فاطمه ارمک مدیر اجرایی این دو سالانه نیز خبر داد: « این نمایشگاه پس از یاسوج در شهرهای بوشهر و شیراز نیز به نمایش در خواهد آمد ».
دبیرخانه جشنواره ضمن تقدیر از زحمات اسحاق آقایی در برگزاری این نمایشگاه، از حاضرین و دیدارکنندگان از عکس ها تقدیر و تشکر کرد.
لازم به ذکر است که این نمایشگاه همه روزه در دو نوبت صبح و عصر تا تاریخ ۱۶ شهریور ماه در گالری حوزه هنری شهر یاسوج ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۱۹:۳۰ پذیرای عموم علاقمندان است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
شرکت در تور عکاسی از عاشورای حسینی با هدف مستندسازی و نشر عکس
پسین
فراخوان شرکت در روضه تصویری «اهل حرم»

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست