1. خانه
  2. اخبار
  3. از میان رسانه ها
  4. نمایشگاه عکس های عاشورایی «اهل حرم» در روستاهای گیلان

نمایشگاه عکس های عاشورایی «اهل حرم» در روستاهای گیلان

منبع: خبرگزاری فارس –

مجموعه عکس های عاشورایی در نمایشگاه « اهل حرم » در مناطق روستایی استان گیلان به نمایش گذاشته می شود.

خبرگزاری فارس: نمایشگاه عکس های عاشورایی «اهل حرم» در روستاهای گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس، نمایش نماهایی بدیع و ناب از نوع سوگواری روستائیان مناطقی از شهرستان های استان گیلان، به خلوص و شکل سنتی سوگواری مردمان بومی و محلی به دور از ابزار و ادوات باب شده در هیئات و گروه های عزاداران در شهرهای بزرگ پرداخته شده و این احساسات ناب در قاب نگاه عکاسان عاشورایی پایگاه عکس چیلیک مستندنگاری شده است.

در این نمایشگاه آثاری از معصومه اصغری، ابراهیم باقرلو، معصومه حضرتی، سارا فیروزی، جواد میرزاپور، محمدرضا خرازی، مجتبی محسنی، سیدصادق موسوی، ماهرخ شش بلوکی، محمدرضا زارع، میترا محمدی، فاطمه میرالی، منوچهر(اُمید) صرامی و اکرم جمعی به نمایش در آمده است.

مهدی سروری دبیر برگزاری نمایشگاه «اهل حرم» هدف از برگزاری نمایشگاه را  تقدیر از همکاری و تشکر از میهمان نوازی و همکاری با عکاسان اعزامی یاد کرد و ارایه این عکس ها را در برابر دیدگان اهالی ، تصدیقی بر خلوص سوگواران و عزاداران حضرت عنوان کرد .

این نمایشگاه همزمان با ظهر روز چهارشنبه ۲۹ مهرماه برابر با هفتمین روز از ماه محرم در حسینیه روستاهای ییلاق نشین شهرستان ماسال در استان گیلان به نمایش گذاشته شده و علاقه مندان و سوگواران می توانند تا پایان ماه محرم که مصادف با ۲۱ آبان ماه است از عکس های این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام/ج

 

پیشین
عکاس ایرانی برنده جایزه « فوتو ریپورتر » شد
پسین
مسؤول برگزاری نمایشگاه « عین عاشورا »: از خرافه‌ها در سوگواری عکس نمی‌گیریم

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست