1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس هوفر حقیقی با عنوان «جغرافیای انقضا» در گالری اُ

نمایشگاه عکس هوفر حقیقی با عنوان «جغرافیای انقضا» در گالری اُ

نمایشگاه عکس هوفر حقیقی با عنوان «جغرافیای انقضا» عصر روز جمعه ۸تیر ماه جاری در محل گالری اُ به نمایش گذاشته می شود.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه عکاس تعداد ۲۹ قطعه عکس و ۵ قطعه لایت باکس رنگی که از سال ۱۳۹۵ بر روی ثبت و انتخاب و ارایه شان کار کرده، ارایه نموده است. این در حالی است که هر بیننده با حضور در محیط نمایشگاه عکس «جفرافیای انقضا» ۱۱ قطعه عکس در اندازه: ۲۵ در ۲۵ سانتیمتر، دو قطعه عکس در اندازه ۱۰۰ در ۱۰۰ سانتیمتر، ۱۴ قطعه عکس در اندازه ۴۰ در ۴۰ سانتیمتر و یک قطعه در اندازه ۵۰ در ۵۰ سانتیمتر مشاهده خواهد کرد.

در بخشی از متن قاب نخست نمایشگاه عکس «جغرافیای انقضا» به قلم هوفر حقیقی آمده است: چشم‌اندازهای طبیعی با سرعتی غیر قابل باور، جای خود را به زیستگاه‌های انسانی می‌دهند. سیاره‌ی مغضوب، تعادلش را دیگر به‌سختی می‌تواند حفظ کند و همه چیز در این کّره‌ی از دور آرام در حال از کوک افتادن است. حیات، از یک حجم یکپارچه، مبدل به پازلی دوبعدی شده‌است که تصویر جهان با کیفیتی دلفریب روی آن چاپ گردیده. قطعات پازل حیات هم به مانند هر پازل دیگری، گم می‌شوند، کمرنگ می‌شوند، مخدوش می‌گردند، و از بین می‌روند. آن‌ها دیگر به سختی در هم چفت می‌شوند. در روند طبیعی فرسایش خللی بوجود آمده است. هوفر حقیقی/تیر ۱۳۹۷

هوفر حقیقی متولد شهریور ماه سال ۱۳۶۲ در تهران است و دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد عکاسی از دانشگاه هنر و کارشناسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد است.
ایشان از سال ۱۳۸۰ فعالیت تجربی در زمینه عکاسی را اغاز کرده و تاکنون موفق به برگزاری یک دوره نمایشگاه انفرادی و چندین مورد نمایشگاه گروهی همچون: پایان، دهه، نیوفولدر، موزه میهن پرستی، من عکاس، نیوآرت اکسچنج، زمان لرزه، روشندان، داخل پرانتز و … شده است.
نمایشگاه عکس «جغرافیای انقضا» ساعت ۱۷ روز جمعه ۸ تیر ماه گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می توانند تا پایان روز چهارشنبه ۲۰ تیر ماه از روز یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۲ تا ۲۰ و جمعه ها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ پذیرای حضور علاقمندان به تماشای عکس خواهد بود.
گالری اُ روزهای شنبه تعطیل است.

گالری اُ در تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، خیابان شاهین(خدری)، شماره ۱۸، طبقه اول واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه گروهی عکس « از چهار گوشه ایران » در ۴شهر ایران
پسین
نمایشگاه عکس کابل ، تهران «بازخوانی دوپایتخت»

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست