1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه گروهی «اینجا شهیدآباد است» در ساری

نمایشگاه گروهی «اینجا شهیدآباد است» در ساری

نمایشگاهی گروهی از آثار عکاسی تنی چند از عکاسان استان مازندران با عنوان ” اینجا شهیدآباد است “ ازروز یکشنبه ۶ مهرماه جاری در نگارخانه سوره حوزه هنری مازندران گشایش می یابد.

نمایشگاه گروهی «اینجا شهیدآباد است» در ساری

به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک ” در این نمایشگاه ۵۰ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید در اندازه ۳۰ در ۴۵ سانتیمتر از ۲۵ عکاس در شاخه مستند اجتماعی با موضوع زندگی، کار، آداب و رسوم مردم و خانواده های شهدای روستای شهید آباد مازندران بر روی دیوار می رود.

اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب معرفی شده است:
مهدی معصومی گرجی، سینا دلشادی، علی اسماعیل زاده کنعانی، حسین بهـرامی ولشکلایی، حامد پراکند، علی پیشدادیان، امیرعلی رزاقی، محسن نیرومند، ابراهیم رفیعی، محمود احمدی، نسیبه خلیلی، زهرا محمدی، خاطره محمدی، مریم رسـولی، سمانه شیرازی، سحر برنا، فاطمه آقامیری، صدیقه نجف زاده، معصومه زلیکانی، نرجس خاتون اندرواژ، نورا شاملی، فاطمه امینی. سوده هادی نژاد، شبنم حجازی، المیرا آزادیان.

روستای شهیدآباد با نام کهنه ی تروجن از توابع شهرستان بهشهر در استان مازندران است که به لحاظ تعداد شهید دومین روستا در کشور است که تعداد شهدای آن به ۵۲ شهید می رسد. این روستا با آماری اعلام شده و برابر با  نثار ۵۲ شهید، ۸ آزاده و ۱۸۷ جانباز در رتبه دومین روستای پشتیبان دفاع مقدس نام گرفته است که عکاسان حوزه هنری مازندران را به سرپرستی “مهدی معصومی گرجی” بر آن داشت تا با برگزاری سفری به این روستا از منظری مستند به ثبت نماهایی از منازل و اهالی و موقعیت های این منطقه بپردازند.
قرار است در پایان این دوره از نمایشگاه، نمایشگاه دیگری با آثار عکاسان در محل این روستا برپا شود و در پایان عکس های به نمایش گذاشته شده تقدیم اهالی روستای شهیدآباد شود.

لازم به ذکر است این نمایشگاه از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۶ مهرماه گشایش یافته و تا پایان روز شنبه ۱۲ مهر همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۹ پذیرای حضور علاقه مندان به دیدار ازنمایشگاه های عکس می باشد.
نگارخانه سوره مازندران در شهر ساری، میدان امام، بلوار دانشگاه، حوزه هنری واقع شده است.

پیشین
نمایشگاه گروهی « ۱۴ نفریم » در بوشهر
پسین
نمایشگاه « گلچین ایرانی » در نگارخانه مهروا

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست