1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی « اردوی بهشت » در دانشگاه هنر اصفهان

نمایشگاه گروهی « اردوی بهشت » در دانشگاه هنر اصفهان

نمایشگاهی از آثار عکاسی دانشجویان رشته عکاسی دانشگاه هنر اصفهان از روز یکشنبه ۱۲ اردی بهشت ماه جاری در محل دانشکده هنرهای تجسمی این شهر برگزار می شود.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه تعداد ۳۱ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید در اندازه ۳۰ در ۴۰ سانتیمتر با موضوع آزاد به نمایش گذاشته خواهد شد.

اسامی دانشجویان صاحب اثر در این نمایشگاه عکس به این ترتیب معرفی شده است: محمدامین یوسفی ، سیدمحمد رضوی ، مسعود رضایی ، قادر جامی الاحمدی ، نادیا خلجی ، آرینا تقوایی ، زهرا مبشری ، طیبه مداحی ، گلناز عرب پور ، مرضیه آزادبخت ، ریحانه شاکر و صائمه نجفی .

در بخشی از متن قاب نخست و معرفی نماشگاه آمده است:
دوازده نفر از گوشه و کنار ایران در شهری نو گِرد هم آمده بودیم و حاصل هفت ماه تلاش در محیطی آکادمیک ، قطاری از نگاتیو و فایل های عکس شد ، حال زمان آن رسیده بود که نتیجه را با دیگران تقسیم کنیم ؛ از آنچه دیده و حس کرده بودیم ، موبایل ، دوربین های آنالوگ و دیجیتال ، تفاوتی برایمان نداشت ، همه را کنار هم قرار داده ایم تا اولین تجربه ی نمایشگاه گروهی در محیط دانشگاه برایمان رقم بخورد.

نمایشگاه گروهی عکس « اردوی بهشت » ساعت ۱۰ روز یکشنبه ۱۲ اردی بهشت ماه جاری گشایش یافته و علاقه مندان می توانند همه روزه تا پایان روز چهارشنبه ۱۶ اردی بهشت ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۶ از این عکس ها دیدن کنند.

نگارخانه دانشکده در اصفهان ، دانشگاه هنر ، دانشکده ی هنرهای تجسمی (مدرسه ی فرانسوی ها) واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
فتوگرافیک های دو نگاه در کانون انصار
پسین
کارگاه عکاسی طبیعت در دامن طبیعت برگزار شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست