1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی « این روزها » در نگارخانه آرته

نمایشگاه گروهی « این روزها » در نگارخانه آرته

نمایشگاهی از آثار عکاسی دو گروه از علاقه مندان به هنر عکاسی با عنوان ” این روزها ” در نگارخانه آرته برگزار می شود.

این نمایشگاه در قالب دو مقطع زمانی پی در پی آثار عکاسی دو گروه علاقه مند را به نمایش می گذارد.

نخستین گروه عصر روز جمعه ۱۹ اردی بهشت ماه با آثاری از: آزیتا علیزاده با ۵ اثر با عنوان سرگشتگی، غزل فتحی با ۱ اثر با عنوان پیکسل، سعید برآبادی با ۱۰ اثر با عنولان میهمانی در روزگار خفا، امیر بهرام نیا با ۴اثر با عنوان تگنا، بابک سارایی با ۵ اثر با عنوان مهاجرت گشایش می یابد.

نمایشگاه گروهی « این روزها » در نگارخانه آرته دومین گروه نیز عصر روز ۲۶ اردی بهشت ماه جاری با آثاری از: سپیده سلیمیان با ۴ اثر با عنوان از جنس تنهایی، مسعود سربندی با ۵ اثر با عنوان سقط، سحر مشعوفی با ۴ اثر با عنوان خیلی وقت است که در یک کادر نبوده ایم، کامران چیذری با ۵ اثر با عنوان در قاب ابتدای این نمایشگاه آمده است: «این روزها» روایت توجه به ظرف زندگی و اکنون است، بازتعریفی از عنوان­های قدیمی در ساختاری که این «زمانه» به «ما» و مفهوم آن «واژه» تحمیل کرده است. از این زاویه، عکس­های این نمایشگاه گروهی، وامدار عکاسی مستند اجتماعی است اما در بسیاری از مجموعه­ها، عکاس بر اساس نوع نگاه شخصی خود، سعی در بازنمود المان­هایی از ژانرهای متفاوت عکاسی نیز کرده است.

 

همچنان که زمانه ما و «این روزها»یمان به اعتراف اکثر جامعه­شناسان، برآمده از هویت چهل تکه­ای است که با گوشت و پوست و استخوان حس‌اش می­کنیم؛ مجموعه پیش رو نیز، مجموعه متنوعی است از انواع نگاه­های عکاسی معاصر به «جامعه» و «حریم خصوصی افراد» و البته جستجویی برای بیان معانی تازه­ای از واژه­هایی که بارها و بارها آن ها را شنیده­ایم اما حالا به عکس بدل شده­اند.

 

گروه «عصر جمعه» خاطره عصرهای جمعه عکاسی­اش را هنوز مدیون «حسن خوبدل» و «عمران نیکزاد» می­داند که از اولین جرقه­ های ایجاد تا آخرین لحظه­ های چسباندن تابلوها به دیوار، دوستانه و استادانه پای این گروه نشستند و به دور از همه منفی­ بافی­ های رایج درباره کار گروهی، تن به زحمت این راه سپردند.

این نمایشگاه تا ۳۱ اردی بهشت ماه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ مهیای حضور علاقه مندان می باشد.

نگارخانه آرته در تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، بزرگراره کردستان جنوب، پایین تر از بزرگراه همت، خیابان شیراز جنوبی، بلوار علی خانی، بیست متری گلستان، دوازده متری دوم، شماره ۳ واقع شده است.

 

پیشین
نمایشگاه « نام من خاک » در خانه هنرمندان ایران
پسین
شصت وچهارمین تور عکاسی چیلیک در خوانسار برگزار شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست