1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی « سبز خاکستری » در تبریز

نمایشگاه گروهی « سبز خاکستری » در تبریز

نمایشگاهی گروهی از آثار عکاسان علاقه مند به حوزه محیط زیست با عنوان ” سبز خاکستری “، از عصر روز یکشنبه ۲۵ مردادماه جاری در محل نگارخانه ی هنرمند شهر تبریز گشایش می یابد.

به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک ” نمایشگاه گروهی « سبز خاکستری » در تبریزدر این نمایشگاه تعداد ۳۰ قطعه اثر از آثار ۱۲ عکاس در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر با حضور و سرپرستی ” دکتر محمدرضا خاک زاد ” به نمایش گذاشته می شود.

اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب معرفی شده است: فرشید احمدپور، پریسا احمدی، روجا احمدی، پریناز امکانی، مریم برزگر، حسین پرتوی، شیوا پرورشی، علی رضوانی، رضا رضوی، امیرعلی نواده شهلا، مهران واحدی و محمدرضا هاشمیان.

مجموعه عکس های نمایشگاه ” سبز خاکستری “ با نگاهی آسیب شناسانه به موضوع تخریب محیط زیست توسط بشر گردآوری شده است. این نمایشگاه، تاثیر دخالت انسان در تخریب محیط زیست در حوزه ها و لایه های گوناگون طبیعت را مورد بررسی تصویری قرار داده است.

نمایشگاه عکس گروهی ” سبز خاکستری ” ساعت ۱۷ روز یکشنبه افتتاح شده و علاقه مندان می توانند همه روزه تا پایان روز پنجشنبه ۲۹ مردادماه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ از این عکس ها دیدن کنند.

نگارخانه ی هنرمند در تبریز، خیابان چای کنار، نرسبده به مسجد پل سنگی، جنب بیمه رازی واقع شده است.

 

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
گزارش اختتامیه جشنواره عکس بازار تاریخی اراک
پسین
همکاران واحد خبر؛ « روزتان مبارک »

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست