1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکاسان اصفهان با عنوان « رنگ و رنج »

نمایشگاه گروهی عکاسان اصفهان با عنوان « رنگ و رنج »

نمایشگاه گروهی عکاسان اصفهان با عنوان « رنگ و رنج » از روز پنجشنبه ۷ آبان ماه در نگارخانه سیتی سنتر شهر اصفهان گشایش می یابد .
نمایشگاه عکاسان اصفهان به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه تعداد ۱۲۵ قطعه عکس در اندازه های ۵۰ در ۷۰ و ۱۰۰ در ۷۰ سانتیمتر با نگاه هایی مستقل به هر یک از عکاسان جوان با موضوع فرش دستباف ایران و نقشه اصفهان که دوره ی آموزشی عکاسی خود را در محل اموزشگاه نگاه پرداز سپاهان اصفهان و زیر نظر افشین آذریان گذرانده اند به نمایش گذاشته می شود .
در بخشی از متن قاب ابتدای این نمایشگاه آمده است : قالی ایران در گذر قرون مختلف ، نه تنها جلوه ای از هنر و صنعت این سرزمین ، بلکه جزئی از زندگی مردم بوده است . در نقش هایی که از سنت ریشه دار کشورمان مایه می گیرد ، نظاره گر
نگاره هایی پویا هستیم ، پویا و پیوند دهنده رنگ و رنج .
عکاسان این گروه بر خود واجب دیدند تا در حد وسع خود گوشه ای از تلاش و همت والای خالقان فرش اصفهان را به تصویر بکشند .
امید آنکه گامی اندک در ادای این دین  برداشته باشند.
اسامی عکاسان صاحب عکس در نمایشگاه گروهی « رنگ و رنج » به این ترتیب معرفی شده است : پریما حسینی آرا ، رکسانا رحیمی ، سیما هراتیان ، امیرمسعود اقارب پرست ، جعفر خشوعی و کیارش خسروی .
نمایشگاه گروهی عکس « رنگ و رنج » ساعت ۱۷ روز پنجشنبه ۷ آبان ماه جاری در محل سیتی سنتر نگارخانه اصفهان گشایش یافته و علاقه مندان می توانند تا پایان روز ۱۳ ابان ماه همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ از عکس های این نمایشگاه دیدن کنند .
بنا بر اظهار برگزارکننده  نیمی از درآمد دستاورد فروش عکس ها به خانه سالمندان شهر اصفهان اهدا می شود .
نگارخانه اصفهان در ورودی جنوبی سپاهان شهر ، مجموعه اصفهان ، سیتی سنتر ، طبقه اول واقع شده است .
منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه گروهی عکس « این دیا » در نگارخانه مهروا
پسین
نمایشگاه عکس « شبنم عشق » در مازندران

به تازگي منتشر شده

فهرست