1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس «انتزاع در نما» در بوشهر

نمایشگاه گروهی عکس «انتزاع در نما» در بوشهر

نمایشگاهی گروهی از آثار عکاسی تنی چند از هنرجویان عکاسی شهر بوشهر با عنوان « انتزاع در نما » در نگارخانۀ عمارت کازرونی اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر به نمایش درمی آید.
به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک “(Chiilick.com) این هنرجویان زیر نظر سعید عرب زاده دوره عکاسی را گذرانده و در این نمایشگاه آثاری با رویکرد انتزاعی در حوزۀ معماری تولید و ارایه کرده اند.

نمایشگاه گروهی عکس «انتزاع در نما» در بوشهر

اسامی صاحبان آثار در این نمایشگاه به این ترتیب معرفی شده است: محسن طاهریان، پویا عبدالنبی زاده، مینا بادمهر، نشمین رستم جبری، سارا محسنی، سجاد رنجبر، شیوا محمدی، نرگس فاطمی نسب، شبنم ماهینی، مریم ترابی و افسانه اسیه.
آثار نمایشگاه توسط سعید عرب زاده مدرس دوره، مهیار دولتخواه (مدرس دانشگاه، اصفهان) و سیدعلی میرعمادی (کارشناس ارشد هنر، ژورنالیست) انتخاب شده است که ۲۱ قطعه به اندازۀ ۴۰ در ۶۰ سانتیمتر در معرض دید عموم قرار می گیرد.

در قاب نخست این نمایشگاه آمده است:
چهارچوب، شاکله اصلی هر بنا، ایده، تفکر، سازه و حتی رویا، موضوعی که حضور یا عدم حضور آن هستی و نیستی ماده و معنا را در دستان خود دارد.
بعضی مواقع از قوانین و نظم محاسبه استفاده می کند و بعضی مواقع از احساس و منطق، ولی به هرحال پایدار و مانا است. اینکه از کدام سو به آن نگریسته شود، تفاوتی را ایجاد خواهد کرد که معنای نگرش و محتوا را تغییر می دهد. تفاوتی بزرگ در قالبی ایستا و شاید واقعی! به راستی واقعیت کدام است؟!
پایدار و ایستاده به گونه ای که از گذشته ها، واقعیت نام گرفته و یا نگاهی فراتر؟ معلق در زمان، معلق در فضا، واقیعت چیست؟! مرز بین واقع و انتزاع کجا است؟! سازه و بنا از ایستاترین موضوعات ذهن ما به شمار می رود، چگونه می تواند چنین معلق باشد؟
با این تفاسیر به نظر می رسد که واقعیتی که در ذهن ها ساخته شده هم مجازی است و خود معلق، موهوم، انتزاعی …

بنابر اظهار برگزارکننده، نمایشگاه با همکاری میراث فرهنگی، موسسه فرهنگی شهرداری، شرکت پارس آنلاین و موسسه عالی لیان برگزار شده است.
نمایشگاه گروهی عکس ” انتزاع در نما ” ساعت ۱۶ روز شنبه ۶ دی ماه جاری گشایش یافته و علاقه مندان می توانند تا پایان روز پنجشنبه ۱۱ دی ماه همه روزه از ساعت ۱۶.۳۰ تا ۲۰.۳۰ از مجموعه عکس های نمایشگاه دیدن کنند.
نگارخانه عمارت کازرونی در شهر بوشهر، انتهای خیابان گمرک، اداره کل میراث فرهنگی استان واقع شده است.

پیشین
اسامی راه یافتگان به جشنواره عکس طبیعت استان البرز
پسین
نمایشگاه عکس « شی » در نگارخانه آرته

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست