1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس «بازار همدان» در همدان

نمایشگاه گروهی عکس «بازار همدان» در همدان

نمایشگاه گروهی عکس «بازار همدان» با نظارت و راهبری سعید کرمی عصر روز شنبه ۲۹ اردی بهشت ماه جاری در نگارخانه زنگنه همدان گشایش می یابد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه گروهی تعداد ۳۵  قطعه عکس در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر از ده تن از علاقمندان به هنر عکاسی با موضوع بازار همدان با مدیریت و راهبری سعید کرمی مستندنگاری و نهایی شده و به نمایش درمی آید.
اسامی گروه عکاسان جوان صاحب اثر در این نمایشگاه گروهی عکس به این ترتیب معرفی شده است: سعید اسدی سیف، صبا حسینی، نرگس سنایی، بهاره سیفی، حمیدرضا شیراحمدی، محمد قمری، شقایق گزار، رضوان مرادی، آذین ملک زاده و مهدیه نوروزیان .

در بخشی از متن قاب نخست ابتدای این نمایشگاه گروهی عکس به قلم «سعید کرمی» مربی دوره آموزش عکاسی عکاسان صاحب اثر در این مجموعه آمده است: « نمایشگاه عکس بازار سنتی همدان دومین نمایشگاه از گروه عکاسان جوان است که مستندی از فعالیت مغازه داران و کسبه و حضور و واکنش های مردمی و عابرین از این گذرگاه سنتی و تاریخی شهر همدان است.
این گروه پروژه هایی در ژانرهای مختلفی را در طی سال با راهنمایی و آموزش های دریافتی عکاسی می کنند تا در مسیر هدف به بهترین شیوه ی ممکن بتوانند مشق عکاسی در قالب مجموعه عکس و مستندنگاری عکاسانه را تجربه کنند.»
نمایشگاه گروهی عکس «بازار همدان» ساعت ۱۶ روز شنبه ۲۹ اردی بهشت ماه در نگارخانه زنگنه گشایش یافته و تا ساعت ۱۹ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می توانند همه روزه تا پایان روز پنجشنبه ۳ خرداد ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۱۹ از این عکس ها دیدن کنند.
نگارخانه زنگنه در شهر همدان، بلوار بعثت، مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی واقع شده است.
پیشین
فراخوان سومین نمایشگاه عکس نگاه در اهواز
پسین
گزارش نشست عکاسان «رویارویی۱» در دانشگاه هنر

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست