1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس «تجربه شهر» در دانشگاه هنر

نمایشگاه گروهی عکس «تجربه شهر» در دانشگاه هنر

نمایشگاه گروهی عکس دانشجویان دانشگاه هنر با عنوان «تجربه شهر» تا روز دوشنبه ۱بهمن ماه ۱۳۹۷ در گالری دانشگاه هنر در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، در این نمایشگاه تعداد ۱۵ تن از دانشجویان رشته عکاسی هر یک با مجموعه عکس هایی مستقل با نگاهی به موضوع «تجربه شهر» در این نمایشگاه حضور دارند.
اسامی دانشجویان صاحب عکس در این نمایشگاه به این ترتیب معرفی شده است: «مرجان اخوان خرازی، نوید افضل‌نیا، روژیار حامی، ندا حیدری، محمدرضا شاکری، ستایش شاهی، فاطمه شکوری، فاطمه علی اصغری، مهشید عطایی، جمال غیاث بیگی، پویا کاظمی، غزل محمدی امین، هستی نجفی، مهسا هاشمی و پویا یاسینی».
آثار به نمایش گذاشته شده از فضای شهری زیر نظر شه‌مال مرتضایی، استاد راهنمای پروژه‌ی عکاسی دوره ای دانشجویان است که برای نمایشگاه انتخاب شده اند.

در بخشی از متن مربوط به قاب نخست این نمایشگاه به عنوان استیتمنت به قلم «شه‌مال مرتضایی» آمده است:
«بازنمایی گوشه‎هایی از تهران دغدغه‎ی این نمایشگاه است. این‌که چگونه می‎توان از تکه تکه‎های شهر مناظری ساخت تا این هزارتو را ترسیم کرد و یا دست‎کم به توصیفی از هر تکه دست یافت. این نمایشگاه تجربه‌ی سرهم کردن تکه‎های این پازل است. پازلی که سرانجام خود نمایی گسسته از نگاه‎های نسلی نو از عکاسان فضای شهری است.
برخی از این عکاسان تن خیابان و نقش‎های دیواری حاکم بر آن را برای تصویرکردن برگزیده‎اند، بعضی خیابان را در شب و صورت‎های فرهنگی- اجتماعی این مناظر را کاویده‎اند و یا تصاویر اتومبیل‎ها و انسداد ترافیکی را نشان می‎دهند، پوشش آدم‌های این شهر را می‎نگرند و در پرسه‎زنی‎های خود بر اشیاِء معماری و طبیعت شهری تمرکز کرده‎اند.
نمایشگاه گروهی عکس «تجربه شهر» یکی از ژوژمان‎های ترم پنجم دانشجویان رشته عکاسی در دانشگاه هنر است، زمانی که شهر به تجربه‎ای گران‎سنگ در بازنمایی‎های اینجا و اکنون ما تبدیل می‎شود.»

نمایشگاه گروهی عکس «تجربه شهر» روز دوشنبه ۲۴ دی ماه گشایش یافته و تا پایان روز دوشنبه ۱ بهمن ماه همه روزه از ساعت: ۱۶ تا ۲۰ پذیرای حضور علاقمندان است.
گالری دانشگاه هنر در تهران، چهارراه ولی‌عصر(عج)، کوچه‌ی بالاور واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه گروهی عکس «نوزده» در گالری دانشگاه هنر
پسین
نگاه برتر کارگاه عکاسی از ماهیگیران ساحل خزر معرفی شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست