1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس «فقدان» با نگاهی به خشکی زاینده رود اصفهان

نمایشگاه گروهی عکس «فقدان» با نگاهی به خشکی زاینده رود اصفهان

نمایشگاه گروهی عکس « فقدان » با محوریت خشکی زاینده‌رود با آثاری از گروه عکاسان کانون عکس اصفهان عصر روز جمعه ۵ اَمرداد در نگارخانه شمیده گشایش می یابد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه گروهی عکس آثار ۱۵ تن از اعضای کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان به نمایش گذاشته می‌شود.

این نمایشگاه پس از انتشار فراخوانی از سوی کمیته فنی کانون عکس در تاریخ ۱۴ آبان ماه ۱۳۹۶ اقدام به جذب اعضا و سپس طی برگزاری جلساتی در فصل زمستان به هدایت اعضا برای تحقیق، پژوهش و عکاسی با موضوع خشکی زاینده‌رود پرداخته شد و در نهایت آثار ۱۵ تن از اعضای این کانون منتخب حضور و شرکت در نمایشگاه عکس در گالری شمیده شد.

اسامی صاحبان عکس در این نمایشگاه گروهی به این ترتیب معرفی شده است:
ملیحه امینی، زهرا انالی، رخساره پورحیدر، حمید جمشیدیان، سعیده حاجی‌رضایی، فرزانه خسروی، مرتضی شهشهانی، ناهید طوقی عشقی، فرزانه عبدی‌نیان، مریم فرخیان، فرانک کاشی، مریم کرمی، مهرزاد مهدی‌پور، مریم نکوئی‌مهر و محمد جواد هادیان.
کمیته فنی کانون عکس اصفهان با هدایت عکاسانی چون: کورش ادیم، شهرام احمدزاده ترکمانی و بهنام تاجمیر ریاحی طی انجام پروژه‌ای با عنوان «پروژه عکس فقدان» آثاری را به صورت تک عکس و مجموعه عکس با محوریت خشکی زاینده‌رود برای این نمایشگاه انتخاب و نهایی کردند.

نمایشگاه گروهی عکس «فقدان» عصر روز جمعه ۵ اَمرداد در گالری شمیده گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می توانند تا پایان روز چهارشنبه ۱۰ اَمرداد همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از عکس های ارایه شده در این نمایشگاه دیدن کنند.

گالری شمیده در تهران، بلوار میرداماد، میدان مادر، خیابان سنجابی(بهروز)، بن‌بست یکم، شماره ۸، طبقه نخست، واحد۱۲ واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه گروهی عکس «ترند» در خانه هنرمندان ایران
پسین
نمایشگاه گروهی عکس «فرا نگاه۲» در نگارخانه معرفت

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست