1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس «نوزده» در گالری دانشگاه هنر

نمایشگاه گروهی عکس «نوزده» در گالری دانشگاه هنر

نمایشگاه گروهی عکس دانشجویان رشته‌ی عکاسی دانشگاه هنر با عنوان «نوزده» سه شنبه ۲ بهمن ماه ۱۳۹۷ در گالری دانشگاه هنر افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه نوزده تن از دانشجویان شرکت کننده در یک فراخوان داخلی از سوی انجمن علمی دانشجویان رشته عکاسی دانشگاه هنر با مجموعه عکس هایی مربوط به عناوین بکار گرفته شده در این نگارخانه اقدام به ارایه اثرشان کرده اند.

 اسامی عکاسان دارای عکس در این نمایشگاه گروهی به این ترتیب معرفی شده است: امید آرمات، محمد آشیانی، سهراب توکلی، مریم حامدی، پریسا حسینی، سارا حق پرست، شهربانو خائف، هدیه خزائی، محمدمهدی دانشوند، مجید دهقان، مهری رحیم زاده، امیرعلی زارعی، هانیه زریابی، سمانه سریانی، مرتضی صدیقی فرد، محسن قاسمی، پیام قمشه زاده، امید کیوان آرا و یاسر وطن پرست.

در بخشی از متن استیتمنت نمایشگاه عکس «نوزده» آمده است: « نوزده» رویکردی مستند دارد و ماحصل کارگاه مستند دانشجویان ارشد عکاسی دانشگاه هنراست. همچنین شکل گیری این نمایشگاه با همراهی«فرهاد سلیمانی» به عنوان استاد راهنما بوده است.
نمایشگاه گروهی عکس «نوزده» ساعت ۱۶ روز سه شنبه دوم بهمن ماه ۱۳۹۷ گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت.
سایر علاقمندان می توانند تا پایان روز سه شنبه ۹ بهمن ماه همه روزه در روزهای رسمی از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این عکس ها دیدن کنند.
گالری دانشگاه هنر در تهران، چهارراه ولیعصر(عج)، کوچه‌ی بالاور واقع شده است.
پیشین
دهمین نمایشگاه انفرادی کیارنگ علایی در گالری پروژه های آران
پسین
نمایشگاه گروهی عکس «تجربه شهر» در دانشگاه هنر

به تازگي منتشر شده

۱ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • اعظم حشمتی
    ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۴۱

    این دومین نمایشگاهی بود که در این گالری می دیدم و در دور پیش عکس هایی از دانشجویان عکاسی دانشگاه هنر در مقطع ارشد دیدم و این نمایشگاه مجموعه آثار کارگاه مستند دانشجویان ترم اول عکاسی در مقطع کارشناسی بود.
    جدای از ضعف و قدرت عکس ها، آثار این نمایشگاه و استیتمنت های آن ، برای من مثل یک کارگاه آموزشی بود که طی گفتگو با دوستان همراه و عکاسان مجموعه درباره عکاسی مستند با این نوع عکاسی و فاکتورهای استیتمنت نویسی بیشتر آشنا شدم و برخی از چالش های ذهنی ام برطرف شد.
    امکان دیدار از مشق ها و پروژه های عکاسی مستند در رتبه های مختلف فکری و نگاه های عکاسانه یکی از حسن های این نمایشگاه بود که مخاطب را با چالش مواجهه با عکاسی مستند روبرو می کرد.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست