1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس «پودیوم» در راه ابریشم

نمایشگاه گروهی عکس «پودیوم» در راه ابریشم

نمایشگاهی از آثار پنج عکاس ایرانی در قالب گروه عکس پودیوم عصر روز جمعه ۳ شهریور ماه جاری در نگارخانه راه ابریشم در تهران گشایش می یابد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، «پودیوم، یک» عنوان نمایشگاه سالیانه گروه عکس پودیوم است که دربر گیرنده‌ی سه پروژه‌ی عکاسی شده از سه رشته ورزشی است. هفت مجموعه‌ی سه فریمی با نام «هت‌تریک» بخش دیگر این نمایشگاه است.

نمایشگاه عکس «پودیوم، یک» بخشی را هم اختصاص به نمایش تعدادی از عکس های مراسم عروسی ورزشکار فقید و نامدار، جهان پهلوان غلامرضا تختی از کلکسیون محمد گل جامجو داده است که توسط آژانس عکس ایران‌ایمیجز عرضه خواهد شد.

«پودیوم» یک گروه عکاسی متشکل از پنج فتوژورنالیست ایرانی است که تمرکز خود را روی عکاسی مستند از ورزش‌ها قرار داده‌اند.
عکاسان صاحب اثر در گروه عکس پودیوم که در این نمایشگاه حضور دارند به این ترتیب معرفی شده است: جاوید نیک‌پور، فرزام صالح، محمدعلی نجیب، پیام ثانی و روشن نوروزی .

نمایشگاه عکس «پودیوم، یک» جمعه سوم شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶ گشایش می‌یابد و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می توانند همه روزه تا پایان روز جمعه ۱۷ شهریور ماه، از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به جز روزهای شنبه به گالری راه ابریشم مراجعه کنند.

نگارخانه راه ابریشم در تهران، بلوار کشاورز، روبروی بوستان لاله، بین خیابان وصال و قدس، ساختمان تکنوآجر، شماره ۲۱۰ واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
عکس های برتر سال از نگاه پایگاه خبری دوربین
پسین
« عصری با فخر عکاسی ایران » در رشت برگزار می شود

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست