1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس «کمان» در مشهد

نمایشگاه گروهی عکس «کمان» در مشهد

نمایشگاه گروهى عکس « کمان » از علاقمندان جوان کانون گسترش عکاسى خراسان عصر روز پنجشنبه ٢١ اردی بهشت ماه جاری در گالرى سروش مشهد افتتاح مى شود.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، ” کمان ” نامى است براى گروه عکاسان زیر بیست سال که دوره هاى آموزشى عکاسى خود را با کلاس هاى نوشین وفادار آغاز کرده اند . این نام از سال ١٣٨۶ به هنرآموزان جوان کانون گسترش عکاسى تعلق گرفت.
کمان ، تابستان هر سال ده ها دانش آموز به این گروه مى پیوندند که هم اکنون بسیارى از آنها دانشجویان رشته هاى هنرى هستند و از جرگه واحد کودک و نوجوان کانون گسترش عکاسى جدا شده اند.
نوشین وفادار درباره وجه تسمیه این نام براى عکاسان جوان کانون گسترش عکاسى می گوید: اعضاى گروه کمان هرکدام ” آرش “ى هستند که می تواند با کمانِ هنر ، خوآگاهى اش را به بشریت اهدا کند.
وفادار عقیده دارد ارایه آثار جوانان در غالب نمایشگاه ؛ نسل نوى عکاسان ایران را به جامعه معرفى می کند و نیز به خانواده هاى دانش آموزان این امکان را مى دهد که در انتخاب رشته تحصیلى آینده فرزندان خود آگاهانه تر تصمیم گیرى کنند.
روز افتتاحیه پنجمین نمایشگاه گروه کمان نشان (لوگوى) جدید گروه که توسط جواد صابری طراحی شده است، رونمایى خواهد شد.
اسامی عکاسان شرکت کننده در این نمایشگاه به این ترتیب اعلام شده است: صادق اشرف زاده، امین اکبریه، نیایش اله داد، باران توجهى، پوریا خلیلیان، زهرا دزیانى، هستى رسولى، مبینا سلطانى، هانا ظهیرى، سما فروهى، هیوا کالایى- و نیکتا مرادى.
در نمایشگاه عکس کمان مسئولیت مشاورهنرى: بر عهده: مسعود توجهى و ویرایش عکس ها بر عهده: فرشید دلارامى است. همچنین طراحی گرافیک را آزیتا رییسى  و طراحی نشان (لوگو) را جواد صابرى بر عهده دارد.
نمایشگاه گروهی عکس کمان عصر روز پنجشنبه ۲۱ اردی بهشت ماه گشایش یافته و علاقمندان می توانند همه روزه تا پایان روز سه شنبه ۲۶ اردی بهشت ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۲۰ از عکس های ارایه شده در این نمایشگاه دیدن کنند.
نگارخانه سروش در استان خراسان رضوی، شهر مشهد، خیابان فلسطین یکم، شماره ۷۱ واقع شده است.
پیشین
چاپ دوم کتاب « نمادها و نشانه ها » منتشر شد
پسین
نگاه های برتر عکاسان در کارگاه آموزشی همسفران کردستان معرفی شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست