1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس « آنسوی واقعه » در شیراز

نمایشگاه گروهی عکس « آنسوی واقعه » در شیراز

نمایشگاهی گروهی عکس از آثار عکاسان شهرستان لامرد با عنوان « آنسوی واقعه » از روز یکشنبه ۸ آذرماه جاری در نگارخانه بید بن شهر شیراز برگزار می شود .
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه گروهی که در آستانه مناسبت اربعین حسینی برپا می شود ، تعداد ۵۱ قطعه عکس در اندازه ۴۰ در ۶۰ سانتیمتر از ۹ تن از عکاسان جوان شهرستان لامرد در استان فارس از آیین تعزیه و شبیه خوانی و همچنین سوگواری ها در معرض نمایش قرار می گیرد .
عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه گروهی عکس به این ترتیب معرفی شده اند : سجاد جهانبانی ، سلمان هاشم پور ، صادق امیری ، فائزه آسوده ، مریم علیپور ، عرفانه غفاری ، حدیث غلامی ، لیلا منصوری و الهه صفرپور .
آنسوی واقعه در شیراز عکاسان صاحب اثر هدف از برگزاری این نمایشگاه گروهی عکس را نمایش فرهنگ شهرستان لامرد در برپایی هنر آیینی تعزیه و شبیه خوانی و سوگواری برای عاشورای حسینی عنوان کرده اند .
نمایشگاه گروهی عکس « آنسوی واقعه » ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۸ آذرماه جاری گشایش یافته و تا ساعت ۱۹ ادامه خواهد یافت . علاقه مندان می توانند همه روزه تا پایان ۱۴ آذرماه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۵ تا ۱۸ از عکس های این نمایشگاه دیدن کنند .
نگارخانه بید بن استان فارس در شهر شیراز ، فلکه اطلسی ، بلوار هجرت ، نبش کوچه چهارم ، ساختمان هجرت واقع شده است .

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس « پلک با من نگاه کن… » در همدان
پسین
حمیده پاک در سومین نشست شنبه های عکاسی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست