1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس « آن یک لحظه » در خانه هنر ۱۴

نمایشگاه گروهی عکس « آن یک لحظه » در خانه هنر ۱۴

نمایشگاه گروهی عکس « آن یک لحظه » عصر روز جمعه ۱۳ دی ماه جاری در خانه هنر ۱۴ گشایش می یابد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک این نمایشگاه گروهی متشکل از: آثار ۱۷ تن از عکاسان علاقمند است که به کوشش حمید مهدوی و با عکس نگاره های هنرمندان برگزار می شود.

خانه هنردر بخشی از متن قاب نخست مربوط به این نمایشگاه عکس آمده است: «آنچه مسلم است هر یک از آدم ها دارای سرنوشتی خاص خویش اند. لحظه هایی از زندگی. زندگی اگر جریانی مداوم باشد، این جریان از تمامی انسان ها ساخته شده و هر یک با حضوری هر چند کوتاه، بر ساخت آن تاثیر گذار اند و این حضور کوتاه سرشار از ماجراها و حوادث و تلخی و شادی است. هر شخص قصه هایی در دل خود دارد. که هیچ به دیگری شبیه نیست. عکاس با ثبت تصویر اورا معرفی می کند و حال آنکه با بیان بخشی از سرنوشت او ، ما را به او نزدیک تر و آشنا می کند. او دیگر یک عکس نیست. انسانی است که ما را به درون زندگی خود دعوت کرده.
تلاش ما در این نمایشگاه رویارویی مخاطب با انسان هایی است که نه معروف اند و نه خاص، بلکه قصه ای خاص خویش دارند. بیان بخشی از این قصه ها ، آنها را آشنا و نزدیک تر می کند. گویی اکنون دیگر تنها یک عکس نیست، بلکه بخشی از زندگی است که ما با ” آن یک لحظه” روبرو ایم».

اسامی صاحبان عکس در این نمایشگاه گروهی به این ترتیب معرفی شده است: 
فاطمه پازُکی، فروغ جدیری، تینا دلنوازی، عاطفه دهدار، سعید فلاح فر، رضا قاضیانی، امیر علیمی، مهران گل محمدی، عارفه لک، زهرا لطفیان، رویا مرادخانی، المیرا مجابی، مژگان منصوری، حمید مهدوی، فاطمه مهری، مهناز میناوند، هانیه یاوری.
نمایشگاه گروهی عکس « آن یک لحظه » در ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۳ دی ماه گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت. علاقمندان می توانند تا پایان روز پنجشنبه ۱۹ دی ماه همه روزه به جز روز شنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از عکس های ارایه شده در این نمایشگاه دیدن کنند.
گالری روزهای شنبه تعطیل است.
خانه هنر ۱۴ در تهران، خیابان انقلاب ، خیابان خارک ، شماره ۱۴ واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نشست عکاسی در حاشیه نمایشگاه گروهی عکس «اسناد زندگی»
پسین
یادداشت: «اسناد زندگی» نمایشگاه عکسی متمایز ولی عاری از نظر شخصی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست