1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس « این دیا » در نگارخانه مهروا

نمایشگاه گروهی عکس « این دیا » در نگارخانه مهروا

نگارخانه مهروانمایشگاهی گروهی از آثار عکاسان با عنوان « این دیا » از روز جمعه هشتم آبان ماه جاری در نگارخانه مهروا گشایش می یابد.
به گزارش « پایگاه عکس چیلیک » در این نمایشگاه که با همکاری روزبه روزبهانی و حضور آثار شش عکاس ایرانی برگزار می شود تعداد ۱۴ قطعه عکس به نمایش گذاشته می شود .

اسامی عکاسان صاحب عکس در این نمایشگاه به این ترتیب معرفی می شوند : آرش حمیدی ، مجید سعیدی ، روزبه روزبهانی ، سحر فدائیان ، محمدرضا ماندنی و محمودرضا نوربخش .

در قاب نخست این نمایشگاه به قلم روزبه روزبهانی آمده است :
نگاه عکاس را می توان مجموعه ای از تجربه زیسته شامل خاطرات و مرور آن در ذهن،مطالعات ، شنیده ها ، دیده ها و اندیشه هایش دانست که در پی کشف ما به ازای آنها در جهان بیرون است . ترکیبی پیچیده از فاهمه و عینیت که توسط دوربین ثبت می شود.
شش عکاس با تجارب و نگاه متفاوت در سفری غیر مشترک به سرزمینی واحد ، عکاسی کرده اند که تنوع عکس‌ها بیانگر نگاه متفاوت هر کدامشان به جهانی یکسان است .
نمایشگاه گروهی عکس « این دیا » روز جمعه هشتم آبان ماه ساعت ۱۷ گشایش یافته و علاقه مندان می توانند همه روزه به جز پنجشنبه ها از ساعت ۱۷ تا ۲۱ از مجموعه عکس های این نمایشگاه در نگارخانه مهروا دیدن کنند .
نگارخانه مهروا در تهران ، خیابان کریم خان زند ، خیابان شهید عضدی ، شماره ۳۸ واقع شده است .

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
« معماری ایران ۸۳۰ نانومتر » با عکس هایی از سروش کیایی
پسین
نمایشگاه گروهی عکاسان اصفهان با عنوان « رنگ و رنج »

به تازگي منتشر شده

۱ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • راحله بهشتی زاده
    ۰۵ آبان ۱۳۹۴ ۱۱:۲۱

    سلام و عرض ادب
    سایت جدیدتون رو دیدم خیلی فوق العاده شده، اما یه نکته اینکه به نظرم سایت یه مقدار شلوغ به نظر میرسه! شاید چون به قبلی عادت کردم اینطور به نظر میرسه! لطفا مطالب و خبرهای جدید سایت را بیشتر از طریق پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی کنید.

    با تشکر و احترام، راحله بهشتی زاده، ۵ آبان ۱۳۹۴.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست