1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس « باخیش » در تبریز

نمایشگاه گروهی عکس « باخیش » در تبریز

نخستین نمایشگاه گروهی بین المللی عکس های خیابانی صفحه اینستاگرامی Everydaybakhiksh با عنوان « باخیش » از تاریخ ۷ اسفند ماه جاری در محل نگارخانه سینما ناجی تبریز گشایش می یابد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک این نمایشگاه گروهی عکس با ۲۸ قطعه عکس سیاه سفید و رنگی در اندازه ۵۵ در ۴۰ سانتیمتر و با حضور ۲۸ عکاس از پنج کشور جهان برگزار می شود.
در بخشی از متن قاب نخست نمایشگاه گروهی عکس « باخیش » Everydaybakhiksh آمده است: «بیش از یک سال از تولد اوری دی باخیش گذشت. سالی با فراز و نشیب‌های فراوان و دلگرمی‌های بی‌نظیر .
در این یکسال، عکس زبانی بود که ما با آن سخن گفتیم و بهانه ای بود برای ارتباط ،برای لمس احساسات و درک دیدگاه‌های یکدیگر.
عکس ابزاری بود برای شناخت و شناساندن محیطی که ما و فالوورهای ما در آن زندگی می کنند .
این روز بزرگ را به همراه دوستان عزیز با بهترین عکس‌های هشتک خورده گروه جشن می‌گیریم، امیدواریم جشن دومین سالگرد باخیش به همراه یک کتاب از عکس های برگزیده همراهان ما باشد».

عکاسان صاحب اثر و حاضر در این نمایشگاه به این ترتیب معرفی شده اند: رضا امین زاده، سمیه برقانی، محمد بقال اصغری، فاطمه پزشکی مقدم، آیدا تیمور لوئی، مهران چراغچی بازار، حجت حمیدی، یعقوب حضوری، نجلا دادبر، احد رستمی، معصومه سعید اللهی، سعید طاعتی، عاسیه عباسیان، صمد علیزاده، بهزاد عظیمی، ماردین فرجی، صابر قاضی، نوید محمدی ترازک، تی تی ناز ساروی، مینا نوعی، علیرضا وحید، الیار یکتن، Vassilis Athioudakis, Koksal Dinc, Ali Ozturk, Stacee Shelly, Humeyra Tekin و Sadik Ucok

این نمایشگاه عکس گروهی با گردآوری آثار توسط یعقوب حضوری و انتخاب جلال شمس آذران برگزار شده است.

نمایشگاه گروهی عکس « باخیش » ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۷ اسفند ماه جاری در مجتمع سینمایی ۲۲بهمن تبریز افتتاح شده و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می توانند همه روزه تا پایان ۱۰ اسفند ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ از عکس های ارایه شده در این نمایشگاه دیدن کنند.
گالری عکس مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن در تبریز، بلوار استاد شهریار، ابتدای سربالایی ولیعصر(عج) واقع شده است.
خبر: مینا نوعی

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
یادداشت: نگاهی به «من» در آثار چنگیز جلایر در گالری نات
پسین
نمایشگاه گروهی عکس «سیتوپلاسم» در گالری هپتا

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست