1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس « تداوم ۳ » در نگارخانه شماره ۶

نمایشگاه گروهی عکس « تداوم ۳ » در نگارخانه شماره ۶

نمایشگاهی گروهی از آثار عکاسان حرفه ای کشور در حوزه عکس مستند با عنوان « تداوم ۳» در نگارخانه شماره ۶ در حال برگزاری است.
به گزارش “پایگاه عکس چیلیک “(Chiilick.com) سومین دوره نمایشگاه گروهی عکس «تداوم» با آثار به نمایش گذراشته شده از ۱۹ عکاس حرفه ای در نگارخانه «شماره ۶» در حال نمایش است.
سومین نمایشگاه پروژه عکاسی «تداوم» به مناسبت بازگشایی نگارخانه « شماره ۶ » در محل جدید و با حضور عکاسان حرفه ای حوزه عکاسی مستند اجتماعی چندی است افتتاح شده و با موضوع و نگاه مستند اجتماعی از آثار عکاسان و هماهنگی و نمایشگاه گردانی(کیوریتوری) ” روشن نوروزی ” در محل نگارخانه شماره ۶ به نمایش گذاشته شده است.

در این نمایشگاه آثار عکاسانی چون: جمشید بایرامی‌، کامران جبرئیلی‌، فرزانه خادمیان‌، مسعود خامسی‌پور، نادر داودی، حجت سپهوند‌، حسن سربخشیان‌، مجید سعیدی‌، فرهاد سلیمانی، امید صالحی، بابک صدیقی‌، عطا طاهرکناره‌، حسین کریم‌زاده‌، رضا معطریان، مهدی منعم، ساسان مویدی‌، بهروز مهری‌، راهب هماوندی‌ و پیمان هوشمندزاده به نمایش گذاشته شده است.
پیش از این نخستین دوره این نمایشگاه با موضوع عکاسی مستند دوره قاجار با منتخبی از عکس‌های بایگانی های شخصی برگزار شده است. دومین دوره هم مربوط به عکس‌های مستند اجتماعی دهه‌های ۴۰ و ۵۰ شمسی بود که آثار بیش از ۲۰ عکاس صاحب نام کشور در آن به نمایش گذاشته شد.
نمایشگاه جاری سومین دوره پروژه «تداوم» است که به عکس‌های مستند اجتماعی دهه‌های ۶۰ و ۷۰ در ایران می‌پردازد. در این نمایشگاه ۱۹ عکاس با آثارشان حضور خواهند داشت.
نگارخانه مذکور از بدو تاسیس در محوریت اهداف اجرایی خود پرداختن به موضوع مستند اجتماعی را در بطن برنامه های نمایشگاهی خود قرار داده است.

علاقه مندان می توانند از آثار ارایه شده در این نمایشگاه تا پایان روز سه شنبه ۱۳ خردادماه جاری همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ دیدن کنند.
نمایشگاه «تداوم ۳» در تهران، خیابان میرزای شیرازی، کوچه بیستم، شماره ۲، طبقه همکف واقع شده است.

پیشین
اسامی راه یافتگان به چهارمین جشنواره ایران شناسی
پسین
گزارش داوری جشنواره عکس « شیراز امروز »

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست