1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس « خورش رستم » در اردبیل

نمایشگاه گروهی عکس « خورش رستم » در اردبیل

نمایشگاهی از آثار عکاسی عکاسان استان اردبیل همزمان با برگزاری جشنواره گندم با عنوان « خورش رستم » دیار خوش منظر در نگارخانه شهر هشجین استان اردبیل برپا می شود.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه تعداد ۵۰ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید در اندازه های: ۴۰ در ۶۰ ، ۵۰ در ۷۰ و ۱۰۰ در ۷۰ سانتیمتر با نگاهی مستند به موضوع های: اجتماعی، مناظر و طبیعت و با حفظ استقلال نگاه شرکت کنندگان در معرض دید مخاطبین و علاقمندان قرار می گیرد.
اولین نمایشگاه عکس «خورش رستم»؛ دیار خوش منظر، در شهر هشجینِ اردبیل، همزمان با جشنواره گندم برگزار می شود.
نمایشگاه گروهی عکس « خورش رستم » دیار خوش منظر با همکاری و مشارکت حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و با هدف شناساندن هویت تاریخی، فرهنگی، گردشگری و قابلیت ها و توسعه همه جانبه این منطقه ، در روزهای ۱۴و۱۵ تیرماه که بعنوان روز خورش رستم تعیین گردیده؛ همزمان با جشنواره گندم، برگزار می شود.

نمایشگاه عکس دیار خوش منظر - احمد زعفری هشجین
نشان دادن نزدیکی ریشه و پیوندهای فرهنگی شهرهای استان اردبیل و معرفی بخش عظیمی از هویت‌ها و اصالت تاریخی این شهر از جمله اهداف این نمایشگاه است.
اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب معرفی شده است: داور علایی، حسین ملکی، جاوید خدمتی، بهروز عظیمی، محمدرضا عظیمی، مجید خالقی مقدم، احمد زعفری، سیدساجد یعقوبی، سید آرش یعقوبی، مهدی ویسانیان، عبدالرحمان مجرد، میثم مکارمی نیا، سجاد دادپور، سجاد پاداش، رضا عیسی پور، موسی تقوی نمین، مهدی اسماعیلی، کامل روحی و آرام علایی اردبیلی.
نمایشگاه گروهی عکس « خورش رستم » دیار خوش منظر در ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۱۴ مردادماه جاری در سالن معلم شهر هشجین افتتاح شده و تا پایان روز جمعه ۱۵ مردادماه ادامه خواهد داشت.
لازم به یادآوری است مجموعه عکس های این نمایشگاه از روز شنبه ۱۶ مردادماه تا پایان ۲۶ مرداد ماه در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان هشجین به نمایش گذاشته خواهد شد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه عکس « چهار نگاه » در نگارخانه هپتا
پسین
احسان رافتی : ما در دوربین.نت خیلی خوشحالیم

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست