1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس « رنگ در عکاسی » در نگارخانه شفق

نمایشگاه گروهی عکس « رنگ در عکاسی » در نگارخانه شفق

نمایشگاهی از تجربه های عکاسی دانشجویان رشته عکاسی با عنوان « رنگ در عکاسی » در نگارخانه شفق در حال نمایش است.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه گروهی که دانشجویان دو دانشگاه هنر و معماری علم و فرهنگ و دانشگاه معماری و هنر پارس در آن صاحب اثر می باشند تعداد ۲۴ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر با موضوع آزاد به نمایش گذاشته شده است.
« رنگ در عکاسی » در نگارخانه شفق عکس های این نمایشگاه با موضوعات متنوعی چون رنگ در طبیعت، رنگ در حرکت، عکاسی در محیط اطراف، رنگ در ماکروگرافی، رنگ در فضای فلو، لکه رنگی، نور در طبیعت و …. به نمایش گذاشته شده است.
در این نمایشگاه سعی شده است تا به تجربه فرم و نور و رنگ در به تصویر کشیدن موضوع های پیش روی دانشجویان به صورت عکس ، ارزش گزاری شود و در نهایت مرور این نمایشگاه تجربه هایی در فراز و نشیب از علاقمندی دانشجویان را به منظر بیننده ارایه می نماید.

اسامی صاحبان اثر در این نمایشگاه به این ترتیب معرفی شده است: فاطمه ذبیحی، نگار جامده، سارا حلیم زمهریر، مژده لطفی پور، زهرا سادات حسینی، محبوبه اسدی، بهاره سادات مدنی، سارا خدادادی، ملیکا نوری نصر، نیلوفر اکبری، فاطمه نموی، هانیه حبیبی، ملیکا شریفی، سارا کامرانی، حانیه همتی، مریم محمدنیا، گلناز گلچین و مهتاب قاسمی.

پاییزک پالوچ به عنوان استاد راهنمای این دانشجویان در پوستر نمایشگاه معرفی شده است.
این نمایشگاه از عصر روز ۵ آبان ماه گشایش یافته و تا پایان روز چهارشنبه ۱۲ آبان ماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ پذیرای حضور علاقمندان به دیدار از نمایشگاه های عکس است.
طراحی پوستر این نمایشگاه را زهرا عاشوری عهده دار بوده است.

نگارخانه شفق در تهران، خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق، فرهنگ سرای شفق واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
دستاورد نگاه ۹عکاس در « خاکستر » به نمایش درمی آید
پسین
نشست «عکاسی و چالش‌های آن در جهان معاصر» در موزه عکسخانه شهر

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست