1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس « روزمرگی » در گالری ۲۶

نمایشگاه گروهی عکس « روزمرگی » در گالری ۲۶

روزمرگی مهدیه زینی اسکویی گالری26نمایشگاهی از آثار گروهی عکاسان با عنوان « روزمرگی » از عصر روز جمعه ۲۰ فروردین ماه جاری در محل نگارخانه ۲۶ برگزار می شود.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه که با گرداندگی صله ابوطالب برگزار شده است، تعداد ۱۲ عکاس صاحب اثر می باشند. عکس های این عکاسان به شکل سیاه سفید و رنگی در اندازه های متفاوتی از ۴۰ در ۶۰ سانتیمتر، ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر و دیگر قطع ها ارایه شده است.
اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب اعلام و معرفی شده است: مهدیه زینی اسکویی ، ستاره اسماعیل زاده ، نسرین ابریشمی ، سهیل بهروزی ، بهنام بهشاد ، فتانه رحیمی ، فرشید ریاحی پناه ، فهیمه صفاری ، شاهین طلائی ، نیکو فرهانی ، فرزانه کردی و ارشاد مظلومی .

نمایشگاه گروهی عکس « روزمرگی » ساعت ۱۶ روز جمعه بیستم فروردین ماه گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت. علاقه مندان می توانند تا پایان روز چهارشنبه ۲۵ فروردین ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ از این نمایشگاه دیدن کنند.

گالرى ٢۶ در تهران ، خیابان شهیدلواسانى شرقى (فرمانیه) ، بعد از خیابان دیباجی شمالى، خیابان سلمانپور ظهیر، شماره ٢۶، زنگ سوم واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس « میلاد صفابخش » در نگارخانه مهروا
پسین
عکاسان تور چیلیک به « اسالم و خلخال » می روند

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست