1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس « سپید » در گالری اهورا

نمایشگاه گروهی عکس « سپید » در گالری اهورا

نمایشگاه گروهی عکس با مشارکت عکاسان استان مازندران و گروهی از عکاسان جوان استان با عنوان « سپید » در گالری اهورای شهر ساری در حال نمایش است.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، نمایشگاه عکس سپید به همت مرکز هنر و معماری اهورا و به نمایشگاه گردانی خانم سمیه اویارحسین با حضور جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر مازنداران و تعدادی از عکاسان شرکت کننده و اساتید مدعو در نگارخانه اهورای ساری گشایش یافت.

در این نمایشگاه که با هدفِ توجهِ بیشترِ عکاسان به مسایل زیست محیطی (به ویژه حفظ  نگهداری درختان و جنگل های استان مازندران) طی فراخوان عمومی برای همه عکاسان و همچنین دعوت از تعدادی از عکاسان مازندرانی برگزار شد ۲۰ قطعه عکس سیاه سفید و رنگی از ۱۳ تن از عکاسان در اندازه های ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر تا اندازه ۶۰ در ۹۰ سانتیمتر بر روی دیوار نگارخانه اهورا قرار گرفت.

پس از افتتاح نمایشگاه در ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۵ بهمن ماه ۱۳۹۶ جلسه و نشستی با حضور تعدادی از اهالی فرهنگ و هنر استان مازندران ازجمله: سیداحمد طاهرپور، سیدعقیل تشکری، حسام صداقتی و میرصفی اندیکلایی از پیشگامان هنر عکاسی استان و کیوان ملکی، اسدالله عمادی، زکریا سمایی و خانم مجابی از پیشکسوتان شعر و ادبیات و محمد یهنابی و جعفر قربانی از اهالی سینما و دکتر حسین اعتمادزاده، دکتر علی آبادی و نادره مکی از اهالی فرهنگ و هنر و مجسمه سازی و نقاشی و با حضور دیگر عکاسان شرکت کننده و علاقمندان به هنر عکاسی برگزار شد.
در این نشست تعدادی از حضار به بیان دیدگاه های خویش در زمینه ارتباط میان هنر ( عکاسی ) و هنرمند با محیط زیست و توجه به مسایل مربوط به آن پرداخته و در لابلای برنامه موسیقی سنتی و کلاسیک نیز نواخته شد .

اسامی عکاسانِ صاحب اثر در دو گروه مدعو و شرکت کننده در نمایشگاه گروهی عکس سپید به این ترتیب معرفی شده است:
الف) عکاسانِ مدعو:  میرصفی اندیکلایی، حسام (علیرضا) صداقتی، زکریا سمایی جابلو، جعفر قربانی، محمد پهنابی و حسین شفیع نیا.

ب) عکاسان شرکت کننده: آمنه حبیب پوریان، سپیده سکوت، مرضیه بایرامی کلخوران، یاسر نتاج، بهرام قلیزاده سندانی، زهرا مرادی، ابراهیم فلاح.
این نمایشگاه عکس تا پایان روز ۱۰ بهمن ماه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در نگارخانه اهورا به نشانی: استان مازندران، ساری، خیابان مازیار، مازیار ۶ پذیرای حضور علاقمندان به عکس و عکاسی خواهد بود

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
یادداشت: نقدی بر نمایشگاه «دیوانگی منهای یک ثانیه» در گالری شیرین
پسین
نمایشگاه گروهی عکس « دیدمان » در نگارخانه آفرینش

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست