1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس « فصل هشتم » در نگارخانه الهه

نمایشگاه گروهی عکس « فصل هشتم » در نگارخانه الهه

نمایشگاهی از آثار بانوان عکاس با عنوان « فصل هشتم » به مناسبت گرامی داشت روز جهانی زنان در نگارخانه الهه در حال نمایش است.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه که به کوشش موسسه راز (رسانه اندیشه زن) و همکاری نگارخانه الهه و روزنامه همدلی در حال برگزاری است تعدادی از عکس های هفده تن از زنان عکاس به مناسبت گرامی داشت مناسبت جهانی هشتم ماه مارس(۸ March) از روز سه شنبه ۱۷ اسفندماه جاری به نمایش درآمده است.

فصل هشتم در نگارخانه الههدر قاب نخست نمایشگاه عکس فصل هشتم آمده است: نمایشگاه عکس «فصل هشتم» روایتی است از نگریستن! نگریستن به زن، نگریستن به محالِ زبان است. دیدنی‌ست وَرا و والای تمامیِ دیدن‌ها… تمنائی آن‌قدر شگرف و محال که ”ندیدن“ است. چراکه تلاشی‌ست در نگریستن به مرزهای زبان و به نیّتِ محال و نافرجام امّا اجتناب‌ناپذیرِ نگریستن به ورای آن؛ نگریستن به زن؛ شعر.
و چه غریب است که زنی بنگرد به زن و زنانه‌گی… آن‌قدر غریب که در وصف و حیطه‌ی زبان نگنجد. شعری بیاندیشد به شعری… محالی وَصافِ محالی دگر باشد… و این براستی روبه‌روئیِ آینه‌هاست و ضیافتِ تولیدِ بی‌انتهای تصاویر و معناها…
آری، دمی غرق شدن است در بی‌کرانه‌گی زبان… نگریستن از پشت پلک‌های زبان.

اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به ترتیب حروف الفبا معرفی شده است: مهسا احرابی فرد، فرزانه خادمیان، سولماز دریانی، سمیرا داورفرا، مریم رحمانیان، مریم زندی، آذین زنجانی، سارا ساسانی، مریم سعیدپور، اعظم شادپور، سمانه غلام نژاد،  لیلا قدرت الهی فرد، سحر مختاری، مریم مجد، مهین محمدزاده، بیتا هادیان و شکوفه هاشمیان .
نمایشگاه عکس فصل هشتم ظرف امروز چهارشنبه ۱۸ اسفند ماه و فردا پنجشنبه ۱۹ اسفند ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای حضور علاقمندان است.

نگارخانه الهه در تهران، بلوار آفریقا، انتهای خیابان گلفام، خیابان نازنین، سمت راست، بن بست امینی، شماره ۳ واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
به بهانه سالروز تولد استاد فخرالدین فخرالدینی
پسین
آیین پایانی چهارمین جشنواره سراسری عکس خانه دوست

به تازگي منتشر شده

۱ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • کارکرد متن قاب نخست هر نمایشگاه برای آگاه شدن مخاطب است یا گیج کردن ذهن مخاطب؟ بکارگیری کلمات و عبارت های ثقیل … چرا!؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست