1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس « میرا » در دانشکده خبر

نمایشگاه گروهی عکس « میرا » در دانشکده خبر

نمایشگاه گروهی عکس « میرا » دستاورد نگاه دانشجویان در حال تحصیل در دانشکده خبر بعدازظهر پنجشنبه ۱۴ اُردی بهشت ماه جاری در نگارخانه دانشکده خبر گشایش می یابد.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، نمایشگاه گروهی عکس « میرا » به مناسبت گشایش گالری دانشکده خبر تهران از روز پنجشنبه ۱۴ اردی بهشت ماه جاری به مدت ۱۰ روز برگزار خواهد شد.

عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه عکس به این ترتیب معرفی شده اند: سهند بادلی ، مرتضی حسنی ، علیرضا ششمانی ، سامان عباسی ، غزاله عمیدی ، علی کاظمی ، نسام کشاورز ، سعید گادیاری ، آیدا نخلبند ، کاوان یونسی .

مدیریت دانشکده خبر را عکاس پیشکسوت « محمدمهدی رحیمیان » از اساتید صاحب کسوت برعهده دارد و مسئولیت گردآوری و ارایه عکس ها را در این نمایشگاه گروهی « اشکان تیرداد » برعهده دارد.

گشایش این نمایشگاه عکس ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۱۴ اردی بهشت ماه جاری در محل نگارخانه دانشکده خبر انجام شده و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می توانند تا پایان روز ۲۴ اردی بهشت ماه همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ از عکس های ارایه شده در این نمایشگاه دیدن کنند.

نگارخانه دانشکده خبر در: تهران، ضلع شمال غربی میدان ولیعصر(عج)، دانشکده خبر واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
تور یک روزه جنگل پیمایی و عکاسی از آبشار
پسین
همزمان با نمایشگاه از کتاب عکس «جنگ خاموش» رونمایی شد

به تازگي منتشر شده

۲ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • اولین نمایشگاه عکس دانشکده خبر، در قسمت ارایه موفق نبود
    نور سالن یکى از ضعف هاى ارایه بود.
    در ارایه محتوا عکاسى خیابانى از نگاه هریک از عکاسان، موفق عمل کرده بودند، هر چند در برخى آثار نگاه هاى بعضا تکرارى و کلیشه اى از این حیطه به تصویر در آمده بود اما در مجموع عکاسان جوان، با جستجو و نگاهى متفاوت و جستجوگر،به ثبت تصویر پرداخته بودند. در اکثر عکس ها اصل زیبایى شناسى تصویرى و ترکیب بندى در کنار محتواى اثر به خوبى رعایت شده بود.

    پاسخ
  • از این نمایشگاه دیدن کردم .آثار با موضوع عکاسی خیابانی ارائه شده بودند. معتقدم عکاسی خیابانی از جمله موضوعاتی مهمی است که تجربه ی زیادی برای ثبت های موفق نیاز دارد.
    به طور کلی نمایشگاه خوبی بود ولی فقط یک یا دو مجموعه را بسیارموفق دیدم.
    با آرزوی موفقیت

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست