1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس « مینی فریم » در عمارت روبرو

نمایشگاه گروهی عکس « مینی فریم » در عمارت روبرو

نمایشگاهی گروهی از آثار عکاسی هفت تن از عکاسان جوان با عنوان: « مینی فریم » از روز جمعه ۱۵ بهمن ماه جاری در عمارت روبرو برگزار می شود.
مینی فریم در عمارت روبرو به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه تعداد ۵۲ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید در اندازه های گوناگون به نمایش گذاشته می شود.
اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب معرفی شده است: پگاه علاقبند، ریحانه زنگنه، سارا آشتیانی، سیما یوسف نیا، شهرناز زرکش، کتایون کرمی، نجف شکری

در متن قاب نخست این نمایشگاه عکس آمده است: ابعاد در بسیاری از آثار هنر معاصر در جهت ایجاد و انتقال حسی خاص و بیانی نمادین مهم قلمداد شده و معنا و مفهوم اثر هنری در پی آن تغییر می کند. برای دیدن آثار بزرگ باید از آنها فاصله بگیرید؛ این در حالی است که برای دیدن آثار کوچک باید به آنها نزدیک شوید. این نزدیک شدن به آثار کوچک، رابطه و فضای شخصی مابین مخاطب و اثر هنری ایجاد می کند و در صدد درگیر کردن مخاطب از طریق کمتر کردن فاصله وی از اثر هنری است. آثار کوچک نسبت به آثار بزرگ هیاهوی کمتری دارند و گاه در پس این کوچک بودن نیز شاید کنایه ای باشد به کمتر دیده شدن، آن هم در دنیایی که دیده شدن و مطرح بودن مترادف است با واژه های چون عظمت، سرعت و زمان. نمایشگاه عکس « مینی فریم » اشاره ای است به سریع بودن، از بین رفتن، مطرح بودن، شهرت، فاصله ها و زمان های کم در پس فریم های کوچک عکاسی.
نمایشگاه عکس « مینی فریم » ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۵ بهمن ماه گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت. علاقمندان می توانند تا پایان دوشنبه ۲۵ بهمن ماه در روزهای یکشنبه تا جمعه از ساعت ۱۴ تا ۲۱ از این نمایشگاه عکس دیدن کنند.
نگارخانه عمارت روبرو شنبه ها تعطیل است.

نگارخانه عمارت روبرو در تهران، خیابان انقلاب(شرق به غرب)، نرسیده به چهارراه ولیعصر، بن بست کیانپور، شماره ۷ واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
عکس های شباب گلچین در محیط آموزشی مدرسه
پسین
« حسن جوهرچی » درگذشت

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست