1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس از آثار نوجوانان کُرد در گالری سنه سنندج

نمایشگاه گروهی عکس از آثار نوجوانان کُرد در گالری سنه سنندج

نمایشگاه گروهی عکس از آثار نوجوانان کُرد ایران با عنوان محلی «چاوت له منه؟» از روز پنج شنبه ۱۲ مهر ماه جاری در گالری سنه سنندج گشایش می یابد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در نمایشگاه گروهی عکس «چاوت له منه؟» که به معنی «آیا من را می بینی؟» است؛ کانون عکاسان جوان به عنوان برگزارکننده معرفی شده و ۴۰ قطعه عکس از آثار نوجوانان علاقمند به عکاسی به نمایش گذاشته می شود.
در این نمایشگاه عکس تعداد ۴۰ قطعه اثر منتخب از ۸ عکاس نوجوان به نمایش درمی آید.
بنابر اظهار برگزارکننده، دختران صاحب عکس در این نمایشگاه برای نخستین بار دوربین عکاسی را دست گرفته و در کارگاه دو ماهه آموزش عکاسی و داستانگویی تصویری شرکت کرده اند و پس از اتمام این دوره آموزشی، دنیای محیط خود را با دوربین عکاسی به تصویر کشیده اند. از این نمایشگاه به عنوان دستاورد همکاری کانون با خانم ژوان رضایی به عنوان عکاس یاد شده است.

اسامی نوجوانان صاحب عکس در این نمایشگاه گروهی به این ترتیب اعلام شده است: آلا احمدی، بیتا رحیمی، تینا عباسی، سارا ساعدی، سارا گنجی، کیژان علی کرمی، نازی امجدی، نیکی کرمی.
در روز افتتاحیه٬ نشستی با حضور مربی کارگاه، فعالین اجتماعی٬ اهالی فرهنگی-هنری و مسئولین محلی شهر سنندج برگزار خواهد شد. حضور در نمایشگاه و شرکت در نشست برای تمامی علاقمندان آزاد و رایگان است.

نمایشگاه گروهی عکس «چاوت له منه؟» ساعت ۱۷روز پنج شنبه ۱۲مهر ماه در محل نگارخانه سنه گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می توانند تا پایان روز چهارشنبه ۱۸ مهرماه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این نمایشگاه عکس دیدن کنند.
نگارخانه سنه در استان کردستان، شهر سنندج، خیابان شهدا، جنب پارک شهدا واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
طبیعت از نگاه «هادی مختاریان» در نگارخانه ملل
پسین
یادداشت: فتوشاپ یا اصالت عکس؛ مساله کدام است

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست