1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس شش نگاه یک اتفاق ۱+۶

نمایشگاه گروهی عکس شش نگاه یک اتفاق ۱+۶

نمایشگاه گروهی عکس از آثار تنی چند از هنرجویان عکاسی با عنوان « شش نگاه یک اتفاق » ۱+۶ از روز ۲۶ آذرماه جاری در نگارخانه هفت اینه شهرستان ساری برگزار می شود .
اتفاق ساری فرزانه فاضلی به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه ۳۰ قطعه عکس سیاه سفید و رنگی در اندازه ۳۰ در ۴۵ سانتیمتر از تجربه های عکاسی این جوانان به محیط پیرامون انتخاب و ارایه شده است .
در قاب نخست نمایشگاه گروهی عکس « شش نگاه یک اتفاق » ۱+۶ آمده است : هر یک از عکاسان صاحب اثر با نگاه های مستقل به خود مسیر ثبت عکس تا ارایه اثر را با ایده های شخصی و درونی طی کرده است ، تنها وجه اشتراک آثار را در صورت ارایه عکس ها در محیطی مشترک می توان یافت . صورتی که برای بیان یک حس و یک آن گذرا در اختیار مخاطب قرار گرفته است و هیچ تعریفی جز عکس بیانگر این حس و ایده نمی تواند باشد .

اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه گروهی عکس به این ترتیب عنوان شده است : پونه اولاد عظیمی ، امیر ابراهیمی ، هشیار تیموری ، امین کوشا ، روزبه شهامت و فرزانه فاضلی .
نمایشگاه گروهی عکس شش نگاه یک اتفاق ۱+۶ ، ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۲۶ آذرماه جاری در محل نگارخانه هفت آینه شهر ساری گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد یافت . علاقه مندان می توانند همه روزه به جز جمعه ، تا پایان روز چهارشنبه دوم دی ماه سال جاری از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این نمایشگاه دیدن کنند .

نگارخانه هفت آینه در استان مازندران ، ساری ، میدان راه آهن ، خیابان مازیار ، مازیار یکم واقع شده است .

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
اخراج عکاس با عنایت به تصمیمات متخذه!
پسین
نمایشگاه عکس « سی در سی » در نگارخانه ایده پارسی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست