1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس عاشورایی در نگارخانه معرفت

نمایشگاه گروهی عکس عاشورایی در نگارخانه معرفت

نمایشگاه گروهی عکس عاشورایی با حضور ۳۶ علاقمند به عکاسی در عاشورای حسینی عصر دوشنبه ۲۳مهرماه جاری در نگارخانه فرهنگسرای معرفت تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، این نمایشگاه با همکاری باشگاه عکاسان طنین زندگی و فرهنگسرای معرفت با دبیری بهزاد بهروزنیا در نگارخانه فرهنگسرا برگزار می شود.

در بخشی از قاب نخست این نمایشگاه به قلم دبیر نمایشگاه آمده است: «هدف از این نمایشگاه به تصویر کشیدن فرهنگ و آئین های عاشورایی در نقاط مختلف کشورمان است. با شروع محرم هرساله در جای جای ایران مان کاروان های مخنلف عزاداری در قالب هیئت ها و مراسمات سینه زنی به راه می افتتد که در هر نقطه ویژگی های بومی منطقه را می توان مشاهده کرد آثار این نمایشگاه که با هدف مستند سازی مراسم ها و آئین های عزاداری در نقاط مختلف ایران تهیه شده است نمایشگر جلوه ها و فرهنگ های مختلف عاشورایی است که شامل ۴۳ عکس از ۳۶ عکاس است».

اسامی افراد صاحب عکس در این نمایشگاه گروهی عکس به این ترتیب معرفی شده است: 
میثم ابراهیمی، محسن بذرافشان، متین باستان فرد، علی بهلولی، محمد بختیاری، امیـر حسیـن پور ابـراهیمی، احمد حامی مطلق، احسان حجتی، فاضل حقیقی، میترا حسن زاده، محسن خانی، پریسا ریاحی وفا، مهسا ریاحی وفا، سمانه راهی، نیلوفر روز بهانی، میلاد رسولی، حورا سرآمد، حانیه سادات حسینی، مهتاب سنگرزاده، آناهیتا شیخ الاسلامی، امیرحسین صادقی، امیرحسین صالح خواه، طاهاصابریان، علیرضا صابری، شقایق عباس زاده، مهدی فرزامی، آزاده مجدی، مریم کاشفی، مریم مهربان، طیبه مرادی، کسری مددی، حداد منصوری، مریم السادات نشاط، سمیرا نیلی، متین هاشمی، عباس ولدی

نمایشگاه گروهی عکس عاشورایی ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۲۳ مهرماه در محل نگارخانه فرهنگسرای معرفت گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می توانند همه روزه تا پایان ۲۹ مهر ماه جاری (غیر از تعطیلات رسمی) از ساعت ۹ تا ۱۸ از این عکس ها دیدن کنند.
نگارخانه معرفت در تهران، بلوار شهران جنوبی، بعد از زیر گذر بزرگراه شهیدهمّت، فرهنگسرای معرفت واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه فراموشی، فصل دوم روزمرگی های معاصر در گالری سایه
پسین
نمایشگاه عکس «بیماران سیستیک فیبروزیس» در فرهنگسرای ملل

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست