1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس «فتوگرافیست‌ها» در گالری آتبین

نمایشگاه گروهی عکس «فتوگرافیست‌ها» در گالری آتبین

نمایشگاه گروهی عکس تنی چند از هنرمندان طراح گرافیک با عنوان «فتوگرافیست‌ها» از عصر روز جمعه ۱۰ بهمن ماه جاری در محل گالری آتبین گشایش می یابد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک «فتوگرافیست‌ها» عنوانی برای نمایشگاه گروهی عکس هنرمندان طراح گرافیک است که با آثار و عکس های دوازده تن از گرافیست‌ها از عصر روز جمعه ۱۰ بهمن ماه جاری در گالری آتبین پذیرای حضور علاقمندان است.

در بخشی از متن قاب نخست نمایشگاه عکس «فتوگرافیست» آمده است: گروه «فتوگرافیست» در پاییز ۱۳۹۹ به پیشنهاد محسن دایی نبی تشکیل و نام‌گذاری شد. اعضای این گروه، همگی عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران هستند و در طول سال‌های فعالیت حرفه‌ای خود، کم و بیش با عکاسی مأنوس بوده‌اند.

اسامی هنرمندان طراح گرافیکی که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش در می‌آید به ترتیب الفبا: مهرداد احمدی شیخانی، اونیش امین‌الهی، علیرضا انوش‌فر، علی باقری، علی بوستان، فرشید پارسی‌کیا، صالح تسبیحی، محسن دائی‌نبی، سیروس سلیمی، حسن کریم‌زاده، روزبه مشهدی‌زاده و مهدی میرباقری است.

آثار این نمایشگاه را محسن دایی نبی گردآوری کرده و طراح لوگوتایپ و کاتالوگ نمایشگاه نیز برعهده او بوده است. همچنین طراحی پوستر و هویت بصری رامهدی میرباقری انجام داده است.

این نمایشگاه از ۱۰ تا ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ میزبان نخستین نمایشگاه عکاسی این ۱۲ فتوگرافیست خواهد بود.
گالری آتبین در تهران، خیابان ولی عصر، جنوب چهارراه پارک وی، کوچه خاکزاد، پلاک ۴۲ واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
در چنین روزی عکسی از «شارلیز ترون» پرتره برتر ورلدپرس فتو به ثبت رسید
پسین
در چنین روزی عکس «نجوای نهنگ ها» توسط عکاس مکزیکی به ثبت رسید

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست