1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس فصل تهران در نگارخانه ارسباران

نمایشگاه گروهی عکس فصل تهران در نگارخانه ارسباران

نمایشگاهی از آثار عکاسی تنی چند از عکاسان جوان با عنوان « فصل تهران » از ابنیه تاریخی و فرهنگی تهران از روز ۳۱ اردی بهشت ماه جاری در نگارخانه هنر(۲ و ۳) فرهنگسرای ارسباران به نمایش گذاشته می شود.
فصل تهران به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه که با همکاری و هماهنگی گروه هنرگردی و گروه هنر سپید برگزار می شود ، تعداد ۲۶ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید در اندازه ۶۰ در ۸۰ سانتیمتر و از اماکنی و ابنیه ای چون: موزه آبگینه، خانه تاریخی و موزه مقدم، کاخ گلستان، بازار بزرگ تهران، خانه شهید چمران، محله عودلاجان، عمارت مسعودیه و باغ نگارستان از بناهای تاریخی شهر تهران به نمایش گذاشته خواهد شد.

اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب معرفی شده است: سارا شاه محمدی ، علی رضا حدادیان ، امیر معماری ، نگار عموئی ، کیمیا معصومی ، محسن جلدی ، مریم جعفری ، امیر سامانی ، مهدی همتی ، مهدی امامی فر و علیرضا صحاف‌زاده .

«گروه هنرگردی» گروهی است که با هدف پرورش ایده‌های ناب هنری، پشتیبانی از هنرمندان و ایده پردازان فرهنگی هنری به دور از هرگونه جهت گیری در مسیر رشد استعدادهای نو و بهره‌مندی از افراد خلاق با یاری پیشکسوتان به فعالیت می‌پردازند.

«گروه هنر سپید» نیز مهرماه ۱۳۹۱ با همت جوانان علاقه‌مند به توسعه فرهنگی پایه گذاری شد و کتابخوانی، عکاسی و پژوهش اهداف اولیه این گروه بود. این نمایشگاه حاصل همکاری این دو نهاد است که در نوروز ۹۵ با پروژه ای به نام تهران گردی اتفاق افتاد البته این نوروز، پنجمین نوروز تهران گردی به حساب می آید اما برای نخستین بار در نگارخانه های هنر(۲و۳) فرهنگسرای ارسباران به نمایش عموم گذاشته می شود.
گردآوری این مجموعه را سارا شاه محمدی عهده دار می باشد.

نمایشگاه گروهی عکس « فصل تهران » ساعت ۱۶ روز جمعه ۳۱ اردی بهشت ماه جاری گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت. علاقه مندان می توانند تا پایان روز پنجشنبه ۱۳ خردادماه همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ از این نمایشگاه دیدن کنند.
نگارخانه هنر(۲ و ۳) ارسباران در تهران ، خیابان شهید دکترعلی شریعتی ، بالاتر از پل سیدخندان ، خیابان جلفا ، فرهنگسرای ارسباران واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه « وقتی که رفتی » در نگارخانه آرته
پسین
نمایشگاه گروهی عکس رهگذر شب در بوشهر

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست