1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس معماری دانشجویان دانشگاه هنر

نمایشگاه گروهی عکس معماری دانشجویان دانشگاه هنر

نمایشگاه گروهی عکس معماری از آثار عکاسی تنی چند از دانشجویان دانشگاه هنر از روز یکشنبه ۱۱ بهمن ماه جاری در خانه عکاسان برگزار می شود.
نمایشگاه گروهی عکس معماری دانشجویان دانشگاه هنربه گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه گروهی آثاری از دوره آموزشی « عکاسی معماری » دانشجویان ترم شش رشته عکاسی دانشگاه هنر تهران به نمایش گذاشته می شود.
عکس های ارایه شده در این نمایشگاه شامل ۶۱ قطعه عکس سیه سفید و رنگی است که در اندازه ۴۰ در ۳۰ سانتیمتر به نمایش گذاشته شده اند .
آنچه دارای اهمیت است این نکته است که تمامی دانشجویان صاحب اثر در این نمایشگاه به موضوع معماری که عنوان دوره اموزشی شان بوده است ، با نگاهی مستقل و از زاویه دید خود به این موضوع نگاه داشته و عکاسی کرده اند.
اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب عنوان شده است: هادی ابراهیمی بسطامی، حسن احمدی، سارا اعلمی، فروغ اکبری، حسین توقیری، مهدیه حاجی کریمی، متینه حاجیان مجد، جعفر رزاقی، شهلا رفعتی، آتوسا رفیعی پور، عیسی رمضانی، زهره ریحانی، فاطمه سهرابی پور، سودابه شایگان، خاطره شمسی پور، احمد صدق آمیز، مریم طاهری، مینا عبدالملکی، آریان عطارپور، یاسمن فرج پور، درنا فرهنگ، فرنود فتحی، بهنام کچیان، حامد معبودی، مینا منزوی، دریا ملکی و فائزه ندائی.
این واحد آموزشی توسط دکتر محمد خدادادی مترجم زاده در این دانشگاه تدریس شده است.

نمایشگاه گروهی عکس معماری دانشجویان دانشگاه هنر در ساعت ۹ روز یکشنبه ۱۱ بهمن ماه جاری گشایش یافته و تا ساعت ۱۳ ادامه خواهد یافت.
خانه عکاسان در تهران، انتهای غربی خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی واقع شده است .

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس « با چشم تاریخ » در موزه عکسخانه شهر
پسین
یادداشت: نقش متقابل عکاسی و گردشگری(۱)

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست