1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس هنرجویان «هنرستان مجاهد» در شهریار

نمایشگاه گروهی عکس هنرجویان «هنرستان مجاهد» در شهریار

نمایشگاه گروهی عکس دختران هنرجوی «هنرستان مجاهد» در منطقه شهریار استان تهران در حال برگزاری است.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه عکس که آثار موفق تجربه های عکاسی هنرجویان از پایان دوره آموزشی واحد درسی «عکاسی دیجیتال» در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۸ است، به نمایش گذاشته شده است.
نمایشگاهی که با مشارکت ۲۲هنرجوی رشته عکاسی و تعداد ۲۲ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید در اندازه ۲۰ در ۳۰ سانتیمتر با موضوع آزاد و تکنیک های آموخته در طی دوره در این هنرستان برگزار شده است.

ندا رهگذر به عنوان مربی آموزش عکاسی این دوره در متنی که در اختیار واحد خبر دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک قرار داده، آورده است: «عکاسی یک جادوی بی نظیر و جذاب است که هر صاحب چشمی را به خود می خواند. شاید! جادوی عکس است که تقویت دید هر نگاهی را در محیط پیرامون باعث می شود.
پنج ماه تلاش و پیگیری و مشق و نظارت و تمرین دیدن و دیدن زمانی کافی برای عکاس شدن نیست ولی یک بهار است برای یک سال که آغازش در اینجا حلول کرده است.
کندوکاو نگاه هایی جوان و جویا که الفبای عکس و عکاسی را مشق می کنند تا بیاموزند که در جهان پیرامون می توان هر موضوعی را به شکلی دیگر نگریست و همین نگرش های گوناگون است که تعریفی از هویت نگاه در نوع عکاسی هر فرد است. فردی که ۵ماه است در کلاس درس «عکاسی دیجیتال» هر آنچه را که دیده و آموخته، سعی کرده تا هر چه بهتر ببیند و ثبت کند و این نمایشگاه، تجربه فضاهایی نو در کادر و اَشکالی تازه در تصویر است.
خلق جلوه های بدیع بصری بواسطه یک روح کنشگر در دوران نوجوانی از ابزاری به نام دوربین عکاسی و استفاده از امکانات عکاسی و ترکیب بندی هایی که با هر دید و عنصری بسته شدند تا بلکه راهگشای یک تجربه مشتاق برای راهی زیبا و هنرمندانه باشند.
این نمایشگاه دستاورد یک تلاش گروهی است و امیدوارم آغازی باشد بر یک تلاش مستمر و مثمر ثمر »

اسامی هنرجویان صاحب اثر در این نمایشگاه عکس به این ترتیب معرفی شده است: «مبینا سالاروند، فاطمه باقی، سمیرا شیخی، حدیثه چهاردولی، مهسا امینی، فریبا اصغری، زهرا شکردخت، فاطمه هادی کیانی، زهرا هادی کیانی، آتنا ناجی، فاطمه علیجانی، فاطمه بهرامی، فاطمه فرهادی، زینب مافی، مریم محمدی، زینب عینعلی پور، نرگس زرقانی، مائده حسین زاده، ملینا شادمان، زهرا زند، حنّانه آشوری و لیلا تقی زاده».
نمایشگاه گروهی عکس هنرجویان «هنرستان مجاهد» شهریار تا پایان اسفند ماه جاری همه روزه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت۸ تا ۱۴ مهیای پذیرش علاقمندان در چهارچوب نظام و ضوابط آموزشی مدارس آموزش و پرورش است.
شهریار، باغستان(خادم آباد)، بلوار ولیعصر(عج)، نبش خیابان هجدهم واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه گروهی عکس زمستان در نگارخانه رسول مهر
پسین
نمایشگاه گروهی عکس «در میان آدم ها» در نگارخانه فرهنگ قم

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست