1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس و ویدئو «در ستایش او» در گالری اکنون اصفهان

نمایشگاه گروهی عکس و ویدئو «در ستایش او» در گالری اکنون اصفهان

نمایشگاه گروهی عکس و ویدئو «در ستایش او» در ستایش هنرمند فقید « عباس کیارستمی » عصر روز جمعه ۷ تیرماه جاری در گالری اکنون اصفهان گشایش مس یابد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه که شامل دو بخش عکس و ویدئو است صاحبان اثر سعی دارند تا با ارایه آثاری در شکل و سبک و روش مرحوم کیارستمی مجموعه ای ارزشمند را برای نمایش گرد آورند.
در این مجموعه علی خالق اجرایی با عنوان: «هفت تیر ماه با عنوان تک پرتره ای در ستایش عباس کیارستمی» را به نمایش می گذارد و «تک درخت» اثر مانی کومار و همچنین، صادق ادهم ، اجرای مجسمه با عنوان: من همیشه با شما هستم … را ارایه می کند.

در بخش عکس هم که با همکاری فرشته شادی و زهرا شفیعی گردآوری شده: فرشته شادی، سپنتا صادقیان، بابک برزویه، مرتضی نیکو بذل، سیوا شهباز، الناز امینی، ساجده شریفی، شفق کلهر، سیامک تقی زاده، روزبه روزبهانی، نادر سماواتی، پدرام سالمی، مجید نیک نفس، فرید ثانی، مهدی سروری، بهروز رستگار، میترا محمدی، مانا آتش فراز، پریناز آل آقا و زهرا شفیعی هر یک با یک قطعه عکس صاحب اثر هستند.

در فهرست اسامی صاحبان اثر در بخش ویدیو که با همکاری نگار وند برگزار شده: اردشیر سمسار، غزاله رضوی، نگار وند، یکتا درویش، نغمه مقصودلو و رها رضوی حضور دارند.
کیوریتور این نمایشگاه احسان نصری است که با همکاری آرزو معتمدی اقدام به برگزاری این نمایشگاه گروهی کرده است.

نمایشگاه گروهی عکس و ویدئوی «در ستایش او» ساعت ۱۷ روز جمعه ۷ تیر ماه در گالری اکنون در اصفهان گشایش یافته و تا ساعت ۲۱ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می توانند تا پایان روز ۱۹ تیر ماه همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ از آثار ارایه شده در طبقه اول و دوم گالری اکنون دیدن کنند.
گالری اکنون در اصفهان، خیابان خاقانی، کوچه افشین۱۴، بن بست حریر، شماره ۹ واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه گروهی عکس «نگاه روشن» در گالری فرهنگسرای گلستان
پسین
نمایشگاه گروهی عکس «نقطه سر خط» در گالری رادین مشهد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست