1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس و چیدمان «کجواج ها» در گالری سایه

نمایشگاه گروهی عکس و چیدمان «کجواج ها» در گالری سایه

نمایشگاه گروهی عکس و چیدمان «کجواج ها» به نمایشگاه گردانی علی میراسماعیلی از روز جمعه ۲۹ تیر ماه جاری در گالری سایه گشایش می یابد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، در این نمایشگاه گروهی تعداد ۲۵ قطعه عکس سیاه سفید و رنگی در اندازه های متفاوت: ۲۰ در ۳۰ ، ۳۰ در ۴۰ و ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر از: الهه زکوی، معصومه شصتی، ماه نو شیرزاد، بنفشه عرشی و هاجر کربلائی به نمایش گذاشته می شود.

در بخشی از متن قاب نخست این مجموعه نمایشگاهی آمده است: «روزمرگی های معاصر» پروژه هنری دنباله داریست به نمایشگاه‌گردانی علی میراسماعیلی که تاکنون دو فصل آن با عناوین «کجواج ها» و «فراموشی» به اتمام رسیده و فصل سوم این پروژه با موضوع «هویت» در حال انجام است.
عکاسان منتخب برای شرکت در هر یک از فصل‌های این پروژه، بدون وابستگی به هر کدام از سبک ها یا شیوه‌ های تولید اثر هنری ، با رویکردی فرا‌ رشته ای سعی در نمایش مفهوم روزمرگی در شکل معاصر آن دارند. کجواج‌ها به عنوان فصل نخست پروژه روزمرگی های معاصر، با به کارگیری مدیوم های عکاسی و چیدمان، به بررسی رابطه شبه انگیز انسان معاصر با امر واقعی می پردازد.

در ادامه توضیح این نمایشگاه عکس و چیدمان آمده است: پروژه ی کجواج ها در بستر یک شک عمیق تاریخی شکل گرفت، تشکیک در انگاره ای از عکس که ردی از واقعیت به دست داده و رکنی بنیادین در کارکردهای زیباشناسانه ی آن دارد، انکار رابطه ی میان آن چه می بینیم و آن چه می دانیم.
آثار این پروژه، گرچه پر از ناهنجاری های گیج کننده اند، اما بهترین میانجی میان ادراکات دیداری ما و خاطره ی آن ها قلمداد می شوند، صخره هایی از یقین،معلق در اقیانوس شک…

نمایشگاه گروهی عکس «کجواج ها» ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۹ تیر ماه گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می توانند همه روزه تا پایان روز چهارشنبه ۳ اَمرداد از ساعت ۱۱ تا ۲۰ از این نمایشگاه عکس دیدن کنند.
گالری روزهای پنجشنبه تعطیل است.

گالری سایه در تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، خیابان سیزدهم، شماره ۲۱ واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
ساتیار امامی رفت، مسعود خامسی پور آمد
پسین
گفت و گو با علی رضا الهی عکاس مجموعه عکس «کوکر»

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست