1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس «پل معلق» در گالری تم

نمایشگاه گروهی عکس «پل معلق» در گالری تم

نمایشگاه گروهی عکس «پل معلق» روز جمعه، ۲۵ بهمن در گالری تم گشایش می یابد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه که با کیوریتوری داریوش کیانی و به همت آکادمی هنرهای معاصر برگزار می ­شود تعداد ۲۶ قطعه اثر از آثار عکاسی شاگردان این مدرسه روی دیوار گالری تم خواهد رفت.
این نمایشگاه حاصل دوره «مدیریت هنری در عکاسی تبلیغاتی» است که به هنرجویان در رسیدن به نگاهی رسانه محور در تبلیغات کمک می­ کند.
این نمایشگاه فرصت ویژه­ای است برای تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی تا با نگاه­های خلاقانه نسل جوان در تبلیغات آشنا شوند و ظرفیت های تصویر را به­صورت مدرن در خدمت کسب و کار خود قرار داده و موجب رونق اقتصادی گردند.

در بخشی از بیانیه نمایشگاه گروهی عکس «پل معلق» می خوانیم: «عکاسان این نمایشگاه کوشش کرده­اند تا با عنایت بر ویژگی­های محل ارائه هر عکس، کنش­هایی را از طریق تصاویر ارائه دهند که منجر به بروز واکنش­هایی پیش­بینی شده در مخاطب گردد. واکنش­هایی که قادر باشند زمینه انتقال پیام را فراهم سازند.»

نمایشگاه گروهی عکس «پل معلق» روز جمعه ۲۵ بهمن ساعت ۱۷ گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان به دیدار از عکس های این نمایشگاه می توانند تا پایان روز ۲۹ بهمن ماه جاری، همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ از این نمایشگاه در نگارخانه تم دیدن کنید.

گالری تم در تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان استادنجات الهی شمالی(ویلای شمالی)، کوچه زبرجد، شماره ۱۰ واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
اسامی شرکت کنندگان در چهارمین دوسالانه ملی عکس سرمایه اجتماعی
پسین
اسامی راه یافتگان به چهارمین دوسالانه عکس سرمایه اجتماعی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست