1. خانه
  2. اخبار
  3. از میان رسانه ها
  4. نمایشگاه گروهی کارگاه عکس در اردبیل

نمایشگاه گروهی کارگاه عکس در اردبیل

نخستین نمایشگاه گروهی از اعضای شرکت کننده در کارگاه عکس اردبیل همزمان با آغاز تیرماه سال جاری برگزار می شود.
منتخبی از آثار عکاسی اعضای کارگاه عکس اردبیل در نمایشگاهی با عنوان نخستین نمایشگاه گروهی کارگاه عکس اردبیل در نگارخانه قوام الدین مجتمع فرهنگی و هنری فدک در شهرستان اردبیل به روی دیوار می رود.

اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب معرفی شده است: جاوید خدمتی، حسین ملکی، داور علائی ،سجاد دادپور، میثم مکارمی نیا ،سعید شیخی ، ثنا حضرتی، صغری سلمانی ، مینا میکائیلی، سیاوش افراز، مهدی اسماعیلی، امیر غفارزاده، زهرا ایمان زاده، محسن زارع، سارا بیگ محمدی، فاطمه کنعانی، سارا مرکباتچی، حسین جاویدان، رضا خانبابایی، میلاد حاتمی، مرضیه بایرامی، موسی تقوی، ابراهیم روحی، مصطفی عظیمی.

ارزیابی و انتخاب عکس های راه یافته به این نمایشگاه برعهده جاوید خدمتی، حسین ملکی، داور علائی بوده است که در نهایت ۵۵ قطعه تک عکس و ۲ مجموعه عکس را برای شرکت در نمایشگاه برگزیده اند.

داور علایی، مدرس کارگاه، درباره آثار ارائه شده معتقد است: «این نمایشگاه حاصل یک همت جمعی است و تلاش مستمر ۲۱ جوان علاقه مند می باشد، عکاسان جوانی که با ممارست و سخت‌کوشی، در ۴ دوره برگزاری کارگاه و اردو های برگزار شرکت و این آثار را شده ثبت و ارائه نموده اند…

گفتنی ست این نمایشگاه در قالب ۵۷ عکس در اندازه ی ۵۰*۷۰ سانتی متر عرضه خواهند شد و منافع فروش آثار به نفع انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی و صعب العلاج اردبیل (ریحانه) اختصاص خواهد یافت.

نمایشگاه مورد اشاره عصر روز یکشنبه ۱ تیرماه سال جاری گشایش یافته و علاقه مندان می توانند تا پایان روز پنجشنبه ۵ تیرماه همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این نمایشگاه دیدن کنند.
نگارخانه قوام الدین اردبیل در میدان بسیج، روبروی دانشگاه آزاد، مجتمع فرهنگی هنری فدک واقع شده است.

پیشین
(تصاویر) زرافه در محاصره شیرهای گرسنه
پسین
(تصاویر) روایت آنتوان‌خان از ایران قاجار؛ مجازات

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست