1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایش « نگذاریم! خاطره شود… » در محیط زیست مازندران

نمایش « نگذاریم! خاطره شود… » در محیط زیست مازندران

نمایشگاهی از آثار عکاسان فعال در حوزه مسائل محیط زیست با عنوان ” نگذاریم! خاطره شود… “ در ساختمان اداره کل سازمان محیط زیست استان مازندران گشایش می یابد.
در این نمایشگاه که به همت عکاسان رسانه پایگاه عکس چیلیک(Chiilick.com) و همکاری اداره کل سازمان حفاظت محیط زیست استان مازندران و پشتیبانی سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شده، تعداد ۳۰ قطعه عکس رنگی در اندازه ۴۰ در ۶۰ سانتیمتر با مضامینی زیست محیطی و با تمرکز بر مسائل تنوع زیستی از ۲۵ عکاس به نمایش گذاشته شده است.

در بخشی از قاب نخست این نمایشگاه به قلم “میلاد بهرامی” مدیر روابط عمومی این سازمان آمده است:
دغدغه محیط زیست دغدغه ای فردی نیست که بتوان آن را در های و هوی جریان ها و عقاید و سلایق پنهان داشت. محیط زیست یک موهبت الهی است که به انسان واگذار شده و بشر به عنوان دارنده این امانت می بایست که به عنوان اشرف مخلوقات به بهترین شکل ممکن از آن پاسداری کند.
زیبایی چشم اندازهای طبیعی به عنوان سرمایه ای حیاتی برای بشر، متاسفانه! به دلیل منفعت طلبی ها، ضعف مدیریت وغفلت ها از دست رفته است که باید از اکنون با تمام توان در مقابل این سوءاستفاده ها ایستاد تا مباد مصداق این آیۀ شریفه باشیم: ظهرالفساد فی البر و البحر … به سبب آنچه دست های مردم فراهم آورده فساد در خشکی و دریا نمودار شده است تا بعضی از آنچه را که کرده اند به آنان بچشاند باشد که بازگردند (آیه۴۱، سوره روم)

اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب معرفی شده است: محمدرضا(امید) آقائی، سمانه(مروارید) ابراهیمیان، مینا بازوار، ابراهیم باقرلو، اکرم جمعی، فاطمه(رامش) حسینی لاهیجی، نیما خالدی کیا، محمدرضا خرازی، فرخ خسروپناه، مهدی سروری، شجاع الدین علاالدینی شورمستی، مهدی کاظمی خالدی، حسین خادمی، مجتبی محسنی، میترا محمدی، سیدصادق موسوی، ایمان میری، مهری راستقدم، امیر شهرابی، سمیه هاشمی، فرخ خسروپناه، میران مباشری، سیدسجاد هاشمی، فاطمه ندیمی و مجید وفایی.

“مهدی سروری” دبیر نمایشگاه تلاش دارد تا ضمن هماهنگی و همکاری متقابل با مدیران و مسئولین روابط عمومی سازمان های حفاظت محیط زیست سراسر کشور، آثار این نمایشگاه را به تمامی مراکز متقاضی ارسال کرده و به نمایش بگذارد.
این نمایشگاه ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱ تیرماه در ساختمان اداره کل سازمان حفاظت محیط زیست استان مازندران گشایش یافته(+) و علاقه مندان می توانند تا پایان روز سه شنبه ۱۵ تیرماه جاری از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۶ و پنجشنبه ها از ساعت ۹ تا ۱۳ از این نمایشگاه دیدن کنند.
اداره کل سازمان حفاظت محیط زیست استان مازندران در شهر ساری، خیابان امیر مازندرانی، خیابان رودکی واقع شده است.

پیشین
فراخوان دومین دور جشنواره ادواری « تعاون »
پسین
نگاه های برتر تور عکاسی سوباتان تالش معرفی شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست