1. خانه
  2. اخبار
  3. از میان رسانه ها
  4. نمایش عکس‌های بانوی لهستانی در مجموعه تئاتر شهر

نمایش عکس‌های بانوی لهستانی در مجموعه تئاتر شهر

منبع: خبرگزاری فارس –

دومین روز از هفته تئاتر لهستان با افتتاح نمایشگاه عکس‌های «ماگدا هوکل» در مجموعه تئاتر شهر همراه می‌شود.

خبرگزاری فارس: نمایش عکس‌های بانوی لهستانی در مجموعه تئاتر شهر

به گزارش خبرگزاری فارس، این نمایشگاه روز دوشنبه ۲۳ آذر و با حضور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سفیر کشور لهستان در ایران افتتاح می‌شود.
این نمایشگاه با عنوان «تماشای ارواح، عکاسی بدن‌های انسان؛ تئاتر
لهستان از طریق لنز ماگدا هوکل» در ساعت ۱۷ روز دوشنبه افتتاح خواهد شد و در آن ۳۴ تصویر از بهترین نمایش‌های تئاتر لهستان که در داخل و خارج از این کشور و در سالهای ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ اجرا داشته‌اند به نمایش در خواهند آمد. این نمایشگاه عکس برای نشان دادن آثار کارگردانان لهستانی از جمله (کریشتوف وارلیکووسکی، مایاکلوسکی، یان کلاتا و کریستین لوپا) به تماشاگران ایرانی برنامه‌ریزی شده است.
خانم ماگدا هوکل فارغ التحصیل دانشکده نقاشی و گرافیک در گدانسک – آکادمی هنرهای زیبا (متخصص در عکاسی و طراحی صحنه، دیپلم در سال ۲۰۰۴)است. علاوه بر این او در آکادمی هنرهای زیبا در براتیسلاوا، اسلوواکی (۲۰۰۲) و در سنت گالن سوئیس (۲۰۰۱) مطالعه داشته است.
این هنرمند لهستانی سخنرانی‌هایی در ارتباط با عکاسی، همکاری با گروه‌های تئاتر و دریافت جوایز متعدد همچون دریافت جایزه ویژه وزارت فرهنگ و میراث ملی و همچنین برگزاری نمایش‌های عکس انفرادی و گروهی در کشورهای مختلف دنیا همچون اتریش، لیتونی، فرانسه، لهستان و اسلوواکی در کارنامه کاری خود دارد.
هفته تئاتر لهستان با همکاری امور بین الملل اداره کل هنرهای نمایشی، سفارت لهستان در ایران و دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاترفجر از ۲۱ تا ۲۶ آذر ماه جاری در مجموعه تئاتر شهر، پارکینگ تالار وحدت، تئاتر تهران، تالار رودکی و دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

پیشین
مشخصات یا دنیایی برای پرتره‎نگاری / هنرمندان از نگاه خود به ˝پرتره˝ می‎گویند
پسین
مراسم رونمایی از کتاب فخرالدین فخرالدینی / گزارش تصویری

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست