1. خانه
  2. اخبار
  3. از میان رسانه ها
  4. نمایش عکس‌های عاشورایی در متروی شهید بهشتی

نمایش عکس‌های عاشورایی در متروی شهید بهشتی

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا )
  مترو

یک نمایشگاه گروهی شامل عکس‌های عاشورایی در نگارگذر شهید بهشتی فرهنگسرای مترو تهران برپا شده است.

به گزارش ایسنا، در این نمایشگاه ۲۴ قطعه عکس سیاه و سفید و رنگی در اندازه ۱۰۰ در ۷۰ سانتیمتر به‌نمایش گذاشته شده است.

مهدی سروری – نماینده گروه عکاسان این نمایشگاه – ایستگاه‌های قطار شهری مترو را محیطی مناسب برای تقویت نگاه و دادن آموزش‌های بصری به شهروندان دانست و گفت: اهمیت دادن مدیران فرهنگی سازمان فرهنگی – هنری شهرداری تهران به محیط‌های پر رفت‌وآمدی مانند ایستگاه‌های مترو در تعبیه فضاهای مناسب پذیرش و نمایش آثار هنری، رسالتی است که نتایج آن را در ابعاد مختلفی از رعایت آداب شهروندی و بروز رفتارهای شهرنشینی می‌توانیم دریابیم.

این عکاس نمایش آثار فاخر و آبرومند را به دور از عادات و خرافه‌های رایج و معمول، مصداق توانایی عکاسان در نمایش زیبایی‌های سوگواری دانست و اظهار کرد: دامنه‌ی تحریفات و هیجانات گذرای عاشورایی در اعماق احساسی جامعه ما به‌قدری گسترده است که عکاسان ما در صورت داشتن توانایی و برخورداری از باوری اصیل، شایسته است که به سمت ثبت و نمایش زیبایی‌ها همسو با ثبت آسیب‌های متداول گام بردارند.

سیدصادق موسوی، سیدمحمد فاطمی، میترا محمدی، مهدی کاظمی خالدی، فاطمه سادات حجازی، اصغر بشارتی، ابراهیم باقرلو، فاطمه‌سادات حسینی لاهیجی، امین رحمانی، نیما خالدی‌کیا، علی معصومی، ماهرخ شش‌بلوکی، حسن قائدی، محمدرضا خرازی، حسن الماسی، سیدمحسن سجادی، عرفان علی‌پور و سالار نیرهدی عکاسان حاضر در این نمایشگاه هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۵ آبان ماه جاری در ایستگاه متروی شهید بهشتی از عکس‌های عاشورایی به‌نمایش گذاشته‌شده در نگارگذر بهشتی فرهنگسرای مترو دیدن کنند. نگارگذر بهشتی فرهنگسرای مترو در ابتدای خیابان شهید مفتح شمالی، ایستگاه متروی شهید بهشتی واقع شده است.

انتهای پیام

پیشین
عکسی دیده نشده از عزاداری امام (ره)
پسین
عکس میدان هفت تیر تهران ۴۴ سال پیش

به تازگي منتشر شده

۱ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • به همه تلاشگران پایگاه عکس چیلیک خدا قوت می گویم و امیدوارم اجر این حرکت شایسته را از مولایمان حسین (ع) دریافت نمایند.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست