1. خانه
  2. اخبار
  3. از میان رسانه ها
  4. نمایش عکس‌های متفاوتی از تهران

نمایش عکس‌های متفاوتی از تهران

منبع: ایسنا –

» سرویس: فرهنگی و هنری – تجسمی و موسیقی

نمایشگاهی از عکس‌های سعید دهقانی با عنوان «شهر پیدا بود» در گالری «فرامرزی» افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار بخش هنرهای تجسمی ایسنا، این عکاس در متن معرفی نمایشگاه آثارش نوشته است: «تصویر پرهیاهوی تهران امروز، تناسبی با پیشینه‌ی روستایی آن ندارد؛ گسستی ژرف با دیرینه‌ای نه چندان دور. در انبوه حجم‌ها، رنگ‌ها و اشکال شهر، گم شده و سرگردان به دنبال درنگی می‌گردم. می‌خواهم شهرم را ساده و صمیمی، عاری از پیچیدگی‌ها و سردرگمی‌هایش در گستره‌ای آرام و سیال به تماشا بنشینم. اما این آرزویی بیش نیست …

شاید بتوانم آن را در قاب عکس ترسیم کنم! حسی ساده نسبت به شهری پیچیده، مرا کشاند به سمتی که تهران را همچون بوم سپید نقاشی بیانگارم، که هر کسی بر آن نقطه‌ای، خطی، سطحی و رنگی نهاده. زشت یا زیبا، هرچه هست تهران این‌گونه ترسیم شده. چنین نگاهی به شهر تهران مرا بر آن داشت تا با شیوه‌ای متفاوت به دنبال انتقال مفاهیم ذهنی خویش در قالب عکس برآیم. حاصل این دغدغه‌ی ذهنی مجموعه عکس “شهر پیدا بود” شد.»

نمایشگاه عکس‌های این هنرمند روز چهارم اردیبهشت‌ماه در گالری «فرامرزی» به نشانی میدان ونک، خیابان ونک، کوچه ارم، شماره ۶ افتتاح می‌شود و تا ۱۶ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۰ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. گالری روزهای شنبه تعطیل است.

انتهای پیام

پیشین
یک عکاس:اینستاگرام در دنیا «کارت ویزیت» کاربران است
پسین
آثار رسیده به مسابقه عکس «سرزمین من» داوری شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست