1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایش منتخب آثار جشنواره عکس سرمایه اجتماعی

نمایش منتخب آثار جشنواره عکس سرمایه اجتماعی

نمایشگاه منتخب آثار جشنواره عکس سرمایه اجتماعی عصر روز یکشنبه ۲۷ فروردین ماه جاری در شهر رشت گشایش یافت.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، منتخبی از عکس های برگزیده نخستین و دومین دوره جشنواره عکس سرمایه اجتماعی به همت موسسه سبزکاران بالان و انجمن عکاسان رشت ساعت ۵ عصر روز یکشنبه ۲۷ فروردین در نگارخانه مارلیک مجتمع خاتم الانبیا (ص) رشت به نمایش گذاشته شد.

این نمایشگاه پیش رویداد و مقدمه ای برای برگزاری دوره سوم از این دو سالانه عکس ملی می باشد که در سالجاری برگزار خواهد شد و همچنین به تبیین تصویری از مقوله سرمایه اجتماعی پرداخته و با نگاهی ویژه با به نمایش گذاشتن ۳۰ قطعه عکس از آثار منتخب دو دوره گذشته به بیان مصادیق تصویری از ویژگی ها و خصوصیات موضوع سرمایه اجتماعی در فرهنگ ارتباطی در جای جای ایران توجه نموده است.

آیین گشایش این نمایشگاه با حضور جمعی از علاقمندان به هنر عکاسی، عکاسان، اصحاب رسانه و هنرمندان سایر رشته های هنری و نمایندگان موسسه سبزکاران بالان و نیز الوند رضازاده ریاست انجمن عماسان رشت، افشین میرزایی دبیر دو سالانه عکس سرمایه اجتماعی و فاطمه ارمک مدیر اجرایی جشنواره همراه بود. از چهره های شاخص دیگر این مراسم می توان به سرکار کفایت آریایی فر مدرس عکاسی دانشگاه و مولف کتاب عکاسان و عکاسخانه های گیلان اشاره نمود همچنین محمد بدر طالعی و مجید دانش آراسته دو نویسنده شهیر گیلانی از میهمانان ویژه این مراسم بودند.

لازم به ذکر است که این نمایشگاه همه روزه در دو نوبت صبح و عصر تا تاریخ ۳۱ فروردین ماه در نگارخانه مارلیک مجتمع خاتم الانبیا (ص) رشت پذیرای عموم علاقمندان است.

قرار گرفت.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
اسامی مدعوین به اردوی عکاسی جشنواره عکس شیراز امروز
پسین
کتاب عکس چشمه با حضور عکاسان کتاب رونمایی شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست