1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نهمین مجمع عمومی انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران برگزار شد

نهمین مجمع عمومی انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران برگزار شد

نهمین مجمع عمومی انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران ، پیش از ظهر امروز پنجشنبه ۲۷ خردادماه با حضور اعضای این انجمن به حدنصاب لازم رسید و برگزار شد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک ، این نشست که با اطلاع رسانی در کانال تلگرام و نظام اطلاع رسانی پیامکی انجمن نسبت به دعوت از اعضا انجام گرفت دقایقی تاخیر در آغاز جلسه را به همراه داشت. این در حالی بود که با گذشته یک ساعت از زمان اعلامی آغاز مجمع ، محمد نوروزی به عنوان بازرس انجمن از رسمیت یافتن این جلسه خبر داد و درهای خروجی سالن را به دلیل حفظ رسمیت تعداد حاضرین ، تحت کنترل قرار داد.
نهمین مجمع عمومی انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران در ابتدای این جلسه کاوس صادقلو به عنوان ریاست انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران در جایگاه حاضر شد و پس از خیرمقدم به حاضرین ، با ذکر صلواتی در خواست کرد که بر پا بایستند و با خواندن فاتحه و دقیقه ای سکوت ، ادای احترامی به روح عکاسان پیشکسوتی چون: غلامحسین ملک عراقی و اصغر بیچاره(ژوله) که در طی آخرین دوره فعالیت انجمن در ماههای اخیر به رحمت پروردگار پیوستند ، داشته باشند.
سپس ایشان با ادای تسلیت به حضور علی حسن پور ، دیگر عکاس و عضو این انجمن به دلیل سانحه ای که در آن مصدوم شد و همسرشان را از دست دادند نیز صلواتی دیگر را از حاضرین درخواست کرد.
پس از این مقدمه ایشان از حاضرین خواست هیات رئیسه سنی جلسه را تعیین کنند که با پیشنهادات حاضرین: محمد صیادصبور به عنوان رئیس، سعید صادقی به عنوان نائب رئیس، حجت الله سپهوند به عنوان منشی ، جاسم غضبانپور و فرهاد سلیمانی به عنوان ناظر و شاهد نخست و دوم در جایگاه هیات رئیسه نهمین مجمع عمومی انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ایران قرار گرفتند.
سپس با دعوت از محمد جعفری به عنوان خزانه دار ، گزارش مالی انجمن ارایه شد و ریز اطلاعات مالی و درآمدهای ناشی از پذیرش حامی، مشارکت و ارایه خدمات و حق عضویت ها و همچنین سرمایه گذاری و گشایش حساب کوتاه مدت به مبلغ حدود ۴۰۰ میلیون ریال در بانک ، ارایه شد.

پس از جعفری ، بازرس انجمن غلامرضا حافظ القرآن در جایگاه حاضر شد و پس از ارایه گزارشی مختصر و گذرا! نسبت به برخی ابهامات ، توضیحاتی سریع و کوتاه را ارایه کرد. (در صورت ارسال گزارش بازرس، متن منتشر خواهد شد)
از جمله اعتراض های ایشان عدم تشکیل جلسه در سه ماهه پایان دوره بوده و از جمله پاسخ های ایشان به پرسش ها، ابهام در خصوص غیبت های متوالی و بیش از حد مجاز برخی از اعضای هیات مدیره بود که یک به یک از ایشان نام برده شد و تعداد جلسات حضور و تعدد غیبت هاتی ایشان برای حاضرین گزارش شد. در این گزارش برخی از اعضا نزدیک به ۱۲ جلسه از ۳۲ جلسه برگزار شده در طول سال را غایب بوده اند.
این در حالی است که مطابق با اساسنامه این انجمن حداکثر تعداد غیبت اعضای هیات مدیره نبایستی از ۳ جلسه تجاوز کند.
جلسه در گوشه و کنار با نجواها و اعتراض هایی آرام پیش می رفت که محمد صیاد به عنوان رئیس هیات رئیسۀ سنی جلسه با درخواست حضور از کاوس صادقلو ، با گذشت از چرایی عدم تشکیل جلسه در آخرین ماه های فعالیت انجمن ، از ایشان به استناد نامه بازرس انجمن به تاریخ شهریور ماه ۱۳۹۴ درباره دلیل عدم جایگزینی اعضای علی البدل به جای خاطیان نامبرده ای که به حاضرین معرفی شدند جویا شد که صادقلو با وجود دریافت تذکرات پیاپی از سوی ریاست جلسه و پذیرش ارایه صرفا ادله، با بیان پاره ای دلایل اعم از رسیدگی به جریان امور انجمن و مشکلات اداری و زمان بر بودن جابجایی اسامی و در پی آن اعلام ها و گزارش ها به نماینده وزارت کار و دریافت تاییدیه و چاپ روزنامه رسمی و … و توضیحات ویژه ای را ارایه کرد و در نهایت ، رضایت خاطر هیات رئیسه را تامین کرد.

نهمین مجمع عمومی انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایراندر ادامه روند جلسه برخی اعتراض ها به صورت تذکر که بعضا نظم جلسه را نیز مورد تشویش قرار می داد و از سوی ریاست جلسه به ارایه تذکر منجر می شد به اشکال: گسیخته ، آرام ، شفاهی و نوشتاری از سوی برخی چون : مهدی قاسمی ، یلدا معیری ، سجاد صفری ، ساتیار امامی ، اصغر آزاددل ، مجید شادمان نژاد و محمد نوروزی مطرح شد.
جلسه با وجود تنش ها و تشنج ها ادامه پیدا کرد و برخی با حضور در جایگاه و بیان برخی نکات ، چنان حساسیت دیگری را برمی انگیختند که همه در صدد بودند تا از حق خود برای پاسخ و دفاع و بیان استفاده کنند و همین روحیه باعث شد تا این مجمع با قریب به دو ساعت تاخیر به نتیجه برسد.
بخش بعدی جلسه به معرفی کاندیداها گذشت که این بخش هم حساسیت ها و حاشیه های مربوط به خود را داشت.
در پایان برگه های ارایه رای با درنظر گرفتن ۷نام برای کاندیداهای هیات مدیره و ۲ نام برای بازرس در بین اعضای دارای کارت معتبر انجمن تقسیم شد که در نهایت پس از جمع آوری آرا و ثبت تعداد آرای ماخوذه اسامی کاندیداها با رای های متخذه بر تابلوی جایگاه در برابر همگان مورد نمایش قرار گرفت .
کاندیداهای حضور در هیات مدیره: ساتیار امامی ، اصغر آزاددل ، محمد جعفری ، علی حسن پور ، مجید سعیدی ، علیرضا سلطانی شاد ، مجید شادمان نژاد ، علیرضا شکاری ، کاوس صادقلو ، محمدرضا علی مددی ، مرتضی فرج آبادی ، نصرالله(حاجی حمید) فروتن فر ، بابک فروتنی ، مهدی قاسمی ، مصطفی قطبی ، مهدی میرزائی ، ابراهیم نوروزی و محمد نوروزی فراهانی .

در اینجا به برخی حواشی نهمین مجمع عمومی انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران اشاره می شود:
*این جلسه از مجمع از ابتدا با حضوری چشمگیر از سوی برخی جوانان عکاس همراه بود که این حضور برای بسیاری معنادار بود.
*نزدیک به نیمی از تعداد حاضرین قانونی در این جلسه، با وکالت قانونی به حاضرین به امار حاضرین افزودند.
*برخی کاندیداها در زمان مربوط به معرفی شان به فهرستی از اسامی اشاره می کردند که ائتلافی از پیش شکل گیری شده را حکایت می کرد.
*در میان رفتارها اعتراض آمیز و مخدوش کننده نظم جریان مجمع، محمد صیاد به عنوان رئیس جلسه از یکی از پیشکسوتان در ردیف ابتدایی درخواست کرد تا سرپا بایستد و خطاب به جوانان حاضر گفت: «آنهایی که دم از احترام و تکریم پیشکسوتان می زنید! آیا این مرد را می شناسید؟» این مرد محمد ذبیحیان بود که با پایی مصدوم و مجروح در جلسه حاضر شده بود و با تشویق حاضرین سرجای خود نشست.
*در این جلسه بهاره زمانداری که سالها زحمت مسئولیت دفتر انجمن را عهده دار بود حاضر بود و در کنار بهاره ممقانی ، مسئول دفتر جدید انجمن به یاری و پیشبری امور می پرداخت .
*برخی بزرگان و پیشکسوتان عکاسی همچون: محسن شاندیز ، مهدی منعم ، منوچهر یگانه دوست و اسعد نقشبندی کاملا آرام و بدون دخالت ، فضای حاکم بر جلسه را رصد می کردند .
نهمین مجمع عمومی انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران *در جریان جلسه محمد صیاد ، عکاس نامدار و نام آشنای بسیاری از حاضرین چندین بار بدون به اشاره به شخص و خطاب به همگان، به اهمیت فضایل اخلاقی و دوری از برخی رفتارها اشاره کرد.
*فرهاد سلیمانی نیز در فواصل جلسه تاکید کرد «با خودمان صادق باشیم و اگر زمان کافی برای حضور در جلسات نداریم اجازه بدهیم این فرصت در اختیار دیگران باشد تا این انجمن سرپا بماند».
*در جریان برگزاری این مجمع ، عدم حضور آقایان هیات موسس انجمن – که در قید حیات هستند – همچون: سیف الله صمدیان، محمد فرنود ، نادر داودی و محسن راستانی کاملا مشهود و سوال برانگیز بود.
*محمد صیاد در حین خطاب مبالغه آمیز یکی از جوانان حاضر با لفظ «استاد» خاطره ای از مرحوم حاج اسماعیل زرافشان تعریف کرد که عکاسان جوانی که وی را در همه جا استاد می خواندند و در حین عکاسی در استادیوم که در هجمه ای پیرمرد را به زمین زدند، زرافشان گفت: « همه جا استا خطابم می کنید و اینگونه نقش زمینم می کنید! ».
*در طول زمان برگزاری جلسه نهمین مجمع عمومی انجمن، نماینده ای از وزارت کار در سالن معرفی و رویت نشد!
*مجید شادمان نژاد در حین معرفی خود به عنوان کاندیدا بنا بر دلایلی با رنجش خاطر مواجه شد و بلافاصله از کاندیداتوری هیات مدیره انصراف داد. انصراف ایشان با دستور ریاست جلسه مبنی بر پاک کردن نام ایشان از تابلو مواجه شد که با اعتراض برخی جوان ترها، جناب صیاد با صلابت پاسخ دادند: ایشان خودشان حی و حاضر اعلام انصراف می کنند و شما به چه عنوان مانع انجام این درخواست می شوید؟
*یکی از کاندیداها در حین معرفی، عبارت « اینقدر آلودگی در انجمن های ما هست که … بماند!» را بیان کرد و بیان این جمله با مکث و سکوت در ادامه واکنش ریاست جلسه و حتی بعضی از حاضرین در ردیف های جلویی سالن را به همراه داشت.
*بابک فروتنی با وجود عهده داری نمایندگی مجید سعیدی که در ماموریت عکاسی به سر می برد در جایگاه حضور یافت و به معرفی ایشان پرداخت. ایشان در ادامه به عنوان کاندید طرح و برنامه های آتی خود را اعلام کرد که با تذکر سپهوند، عصبانی شد و پیش از ترک جایگاه با وجود دقایقی غیبت ریاست جلسه، بنابر توصیه فرهاد سلیمانی به عنوان ناظر و شاهد، از زمان بیشتری برای معرفی ایده ها و نیازهای انجمن برخوردار شد .
*اغلب کاندیداها در زمان معرفی خودشان به بیان برخی شبهات و اشکال ها و اعتراض ها و بعضا کنایه ها می پرداختند که این رفتارهای سخیف از سوی حاضرین مطرود بوده و ریشه اینگونه بکارگیری ادبیات، برای بسیاری از دست اندرکاران، مشهود بود.
*ابراهیم نوروزی به عنوان یکی از کاندیداها مدعی شد: انتهای کار یک مدیر خوب بایستی پس از یک، دو یا پنج سال دیده شود و اگر کسی کاری کرد باید برود کنار و اگر کاری نتوانست انجام دهد که معلوم باید چه کند . ایشان در ادامه معرفی خود اظهار داشت: من معتقدم در بسیاری از زمینه ها کم کاری شده است. زمینه هایی چون: آموزش عکاسان، حمایت از عکاسان خبری، تکریم جایگاه پیشکسوتان و همچپنین بازگرداندن انجمن به جایگاه واقعی اش.
*ساتیار امامی در حین ارایه گزارش کاوس صادقلو به بیان شفاهی اعتراض هایی که داشت پرداخت و در بین صحبت هایش بارها به مسئله غیبت ها اشاره کرد و با وجود ۱۲ جلسه غیبت -طبق گزارش بازرس – سوال کرد: با وجود این تعداد غیبت که اطلاع داده شده بود، چرا کسی بنده را طبق اساسنامه از فهرست هیات مدیره حذف نکرد؟
*در بین کاندیداهای هیات مدیره و بازرسین هیچ نامی از خانم های عکاس دیده نمی شد.
*با وجود اعلام کاندیداتوری علیرضا شکاری و غیبت ایشان در جلسه امروز مجمع ، ایشان مطابق ثبت رای خوان و نگارنده بر تابلو از یک رای برخوردار شده بود.

بنابر فهرست دبیرخانه و مسئول حضور افراد در این مجمع تعداد ۹۰ رای دهنده در جلسه حضور به هم رساندند که اسامی رای دهندگان به این ترتیب معرفی می شوند:
نهمین مجمع عمومی انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران مهدی میرزایی ، کاووس صادقلو ، مجید شادمان نژاد ، علیرضا پوراکبری ، محمد ذبیحیان ، مصطفی قطبی ، محمدحسن دامی تام، محمدرضا علی مددی ، احمد نصیرپور ، بابک فروتنی ، مجید سعیدی ، جلال الدین سخا ، محمد نیک عهد ، اسعد نقشبندی ، علیرضا سلطانی شاد ، هوشنگ هادی ، مهدی منعم ، فرهاد سلیمانی ، امیرحسام زرافشان ، محمد جعفری ، حسن جلیلیان عطار ، بهزاد ترکی زاده ، حسن غفاری ، علی حسن پور ، آرش یداللهی ، ناصر عظیمی ، صبا طاهریان ، آرش خاموشی ، نامور عباسیان ، روح الله وحدتی ، محسن شاندیز ، ابراهیم نوروزی ، مهدی آشنا دوست ، اسماعیل داوری ، مهدی رسول زاده نمین ، سجاد صفری ، امیر جدیدی ، مهدی حسنی ، علیرضا بنی علی ، مهدی قاسمی ، یلدا معیری ، محمد صیاد صبور ، پدرام صیاد صبور ، غلامرضا حافظ القرآن ، حسین نشاط مبینی تهرانی ، کورش جوان ، جاسم غضبانپور ، منوچهر یگانه دوست ، علی محمدی ، نصرالله (حمید) فروتن فر ، محمود ظهیرالدینی ، ساتیار امامی ، اصغر آزاد دل ، جمشید بایرامی ، بهنام صحوی ، میرحسین موسوی ، جاوید نیک پور ، خلیل امامی ، روزبه جدیدالاسلام ، مهدی فرهمند ، محمد حمیدی ، جواد گلزار خرم ، عطاالله طاهر کناره ، ابوالفضل نسائی ، سیاوش پرتوی ، محمدحسین حیدری ، مرتضی فرج آبادی ، حسن چپی ، محمد نوروزی ، حسین گلیا ، حمزه رازدشت ، امیر پورمند ، مونا هوبه فکر ، محمدمهدی موذن ، حجت الله سپهوند ، تقی زنجانی ، مازیار اسدی ، علی زارع ، حمیدرضا صدیقی ، ناصر صحت ، مجتبی محسنی ، علیرضا صوت اکبر ، امیر خلوصی ، هادی حراجی ، وحید ذوالقدر ، محمد دلکش ، سید محسن سجادی ، بهزاد قاضی پور، قاسم حاج محمدی ، سعید صادقی .

در پایان این مجمع نتیجه انتخابات نهمین مجمع عمومی انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران به این ترتیب اعلام شد: محمد نوروزی با ۵۶ رای، کاوس صادقلو با ۴۸ رای، مرتضی فرج آبادی با ۴۶ رای، اصغر آزاددل با ۴۶ رای، علی حسن پور با ۴۳ رای، حمید فروتن فر با ۴۲ رای، مهدی قاسمی با ۴۱ رای به عنوان اعضای هیات مدیره و ابراهیم نوروزی و محمد جعفری با ۴۰ رای به ترتیب به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.
همچنین غلامرضا حافظ القرآن با ۶۲ رای و سجاد صفری با ۴۳ رای به عنوان بازرسین اصلی و ناصر صحت با ۴۱ رای به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند .

عکس ها: مجتبی محسنی
منبع: پایگاه عکس چیلیک

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نگاه های برتر تور عکاسی سوباتان معرفی شدند
پسین
یادداشت: عکاسان نمی بینند! با خیال راحت منتشر کنید

به تازگي منتشر شده

۱۴ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • اگر اینطوری که نوشتید جلسه برگزار شده باشه یعنی داریم به سمت دموکراسی و روش صحیح تنفیذ مسئولیت و حق بازخواست پیش می ریم.
    تشکر از استاد صیاد و خسته نباشید به استاد صادقلو.

    پاسخ
  • در این مملکت هیچ انجمنی بدون رانت بازی و رابطه نمی تونه کاری از پیش ببره
    بودن و نبودن هر انجمنی نفعی برای اعضا و عکاسان نداره و فقط به درد خود هیات مدیره می خوره که اشتغال زاست و نافع.
    این بازی های هماهنگ شده هم خیلی وقته که تاریخ مصرفش سر اومده.
    هنوز در این جامعه عکاس مجرم است و عکاسی جرم !

    پاسخ
  • وقتی هیچ یک از این انجمن ها در بیشترین تلاش و پیگیری ودشان نمی توانند شخصیت عکاس را برای وزیر و نماینده مجلس و هر مسئول دولتی تعریف و تشریح کنند کارکرد و فایده انجمن ها را برای من و امثال ما تعریف کنید؟
    یا درک و بیان ندارند و یا توان تفهیم ندارند که در هر دو صورتشان بایستی ادعا نکنند و منم نزنند.
    انجمن عکاسان ایران چند سال است که مدعی کار و فعالیت است ؟ بودن و نبودنش چه تفاوتی دارد؟
    امیدوارم اینقدر منصف باشید و جسارت مطرح کردن این نظر را داشته باشید.

    پاسخ
  • میرصادق موسوی
    ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ ۰۱:۱۶

    با سلام
    این جوان هایی که ازشان نام بردید و حاشیه های این جلسه را به نامشان نقل کردید دنبال چه هستند؟ کاش یک مصاحبه با نفر به نفرشان و یا گروه شان می داشتید و بعد حرف حسابشان را منتشر می کردید.
    آموزش و تکریم پیشکسوتان و مسابقه و این شعارها با سلام و لبخند و صلوات که نمی شود. می شود؟
    شاید موجودی حساب انجمن دلیل حضور و اعتراض و فعالیت شان شده…. کسی چه می داند!

    پاسخ
  • سلام
    گزارش جالب و مفصلی بود.
    تجربه نشان داده تا این باند بازی ها و گروه کشی ها و دسته بندی ها باشد هیچ صنف و انجمن و تشکلی به نتیجه نرسیده و نخواهد رسید.
    خیلی محتاطانه نوشتید و از غایبین نام نبردید. بهتر بود جسارت می کردید و برای مخاطب ارزش بیشتری قائی می شدید و معرفی می کردید که چه کسی چه تعداد جلسه ای غیبت داشته است؟
    البته چند سالی است که دیگر عضو این انجمن نیستم ولی همین که دستش تو جیب دولت نیست و سراپا مونده باید به روئسا و مدیران و اعضای فعالش دست مریزاد گفت.
    گزارش تصویری تون هم عالی بود . درود فراوان برتان

    پاسخ
  • ماندانا نجاتی
    ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ ۰۸:۲۳

    تبریک میگم به استاد نوروزی که با رای بیشتری نسبت به سایرین در هیات مدیره انجمن عکاسان مطبوعات راه پیدا کردند.
    امیدوارم راه و رسم و ادب حرفه ای ایشان بتواند اخلاق را به جامعه عکاسی و عکاسان مطبوعات ما بازگرداند.

    پاسخ
  • از گزارش این اتفاق بسیار لذت بردم و کاش بودم تا از نزدیک این فضا رو درک می کردم و می فهمیدم که واقعا در جامعه عکاسی ما چه خبره

    پاسخ
  • گزارش شما شگزارش بدی نیست ولی بهتر بود با نقل قول هایی از طرف انانکه چند سالی است در هیات مدیره کار کردند باشد.
    کسانی مثل آقایان جعفری و حافظ القرآن و فروتنی و علی مددی و سجادی و فروتن سالها در این انجمن خدمت کردند.
    کسانی مثل آقایان صادقلو و فروتن هنوز هم هستند و چه می خواهند؟
    و کسانی که از نسل عکاسان نوی جامعه هستند حدود یک دهه است که درخشش و موفقیت مقطعی شان آنان را مطرح کرده چه دلیل برای حضور دارند؟ آیا شرایط کار گروهی و تشکیلاتی و خصوصی و ارتباط با دولتی ها و… را می شناسند؟
    توصیه می کنم گفت وگویی کوتاه با هر یک داشته باشید و به دور از شعارهایی که در پشت تریبون ها می دهند ازشان بخواهید پاسخگو باشند.

    پاسخ
  • سلام
    در میان این مبالغی که سالها پیش با حضور برخی از اهالی خانه عکاسان و دوستان اهل ریش و زدوبندشان هیچکسی نفهمید کجا رفت را پیگیری کنید که کجا رفت؟
    نکند خانواده مرد خدوم خاوری بزرگ در این انجمن هم حضور داشته اند و اکنون که سیر شدند دست از خدمت برداشتند.
    آنانکه خوردند و بردند و مدرک دکترایشان را هم از وزارت محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی گرفتند تا موجه تر کلاه برداری کنند (-:
    حذف کنید ولی پاسخگو باشید.

    پاسخ
  • خسته نباشین و ممنون از همه این تلاش ها برای زنده نگه داشتن عکاسی این مملکت

    پاسخ
  • ضمن سلام و خسته نباشید
    بنده به عنوان کسی که چند سالی در فضای عکاسی خبری و رسانه کار کردم و در نهایت بعد از بسته شدن روزنامه مان از کار بیکار شدم از نزدیک شاهد دلسوزی ها و پیگیری های آقای صادقلو و گروه همراه و همکاران ایشان بوده ام. متاسفانه در شرایط فضاحت بار فرهنگی امروز جامعه مان همین که محیطی را به نام عکاسان مطبوعاتی زنده نگه داشته اند باید قدردان و شکرگزار باشیم.
    انجمن ها و خانه ها و سراهایی را که در این مملکت مهر و موم شد را به یاد بیاورید تا بهتر متوجه منظورم بشوید.
    ضمنا خیلی خوشحالم که برخی دبیران سرویس عکسی که باور به پرداخت دستمزد به عکاسشان نداشتند(و حق بنده را هم خوردند) به هیات مدیره راه پیدا نکردند. اول خودمان را بسازیم و بعد به فکر ساختن جامعه مان باشیم.
    با احترام

    پاسخ
  • از اینکه در متن خواندم از خانم زمانداری تقدیر و تشکر شد خوشحالم.
    ایشان با سابقه ای که بنده سراغ دارم نزدیک به ده سال به تک تک عکاسان این انجمن با تماس و پیگیری و اطلاع رسانی و هماهنگی خدمت کردند و تقدیر از این خانم کار بجایی بود.
    امیدوارم اینگونه قدرشناسی ها مرسوم و حقیقی باشد.
    آرزو دارم هر کجا هستند سلامت و سربلند و سعادتمند باشند.

    پاسخ
  • با سلام و خسته نباشید
    چند توصیه دارم:
    ۱- یک گفت وگوی مفصل با رئیس این انجمن داشته باشید و پرسش های این گفت وگو را از منتقدین به عملکرد ایشان دریافت کرده و مطرح نمایید. چون ایشان حتی اگر بهترین انسان روی زمین هم باشند نسبت به شخص موضع گیری خواهند کرد و نسبت به یک سایت پیگیر و مرجع اطلاع رسانی مثل چیلیک این اتفاق کمرنگ تر رخ خواهد داد.
    ۲-گزارش های بازرس و خزانه دار را کامل منتشر کنید. اینگونه گمان می رود که گزارش ها اشکالی داشته اند و شما با ایشان همدست هستید و در این گزارش هم گذرا از انها عبور کرده اید.
    ۳-در لینک دادن و ندادن به برخی اسامی تفاوت فاحش و محسوسی را قایل شده اید. بهتر است به عنوان یک رسانه بدون جانبداری این امکان را از همگان حذف و یا برای همگان ایجاد نمایید.
    ۴-امیدوارم این رفتار و این نوع ارایه گزارش و پیگیری الگویی برای دیگر انجمن های ما هم باشد که چه در تهران و چه در استان ها و شهرستان ها نسبت به مخاطب و عموم و عکاسانی که از ایشان رای می گیرند خود را پاسخگو بدانند.
    از زحمت و تلاش بی شائبه تان بی نهایت متشکرم.
    مصطفی امامی- یزد

    پاسخ
  • با گفتگو با رئیس انجمن بسیار موافقم و از مسئولان چیلیک تقاضا می کنیم این کار رو به نتیجه برسونن

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست