1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نوزدهمین تور عکاسی چیلیک به جنگل ابر رفت

نوزدهمین تور عکاسی چیلیک به جنگل ابر رفت

همزمان با آخرین ساعت چهارشنبه، ۱۳ مردادماه ۱۳۸۹ نوزدهمین تور عکاسی چیلیک، به قصد عکاسی از جنگل و روستای ابر در سفری دو روزه از مقابل دفتر مرکزی این پایگاه در تهران عازم استان سمنان شد.

نوزدهمین تور عکاسی چیلیک به جنگل ابر رفت

با هماهنگی های انجام شده و برنامه ریزی های صورت گرفته، قریب به ۴۰ نفر همسفران نوزدهمین تور عکاسی این پایگاه در اولین ساعات روز و خنکای صبح در منطقه جنگل ابر خواهند بود و در روز دوم سفر ضمن دیدار از معماری های خشتی شاهرود و دامغان، از آنها به عکاسی خواهند پرداخت.

تورهای عکاسی ” پایگاه عکس چیلیک ” ضمن برخورداری از روحی صمیمی و محتوایی کارگاهی، آموزشی، محلی مناسب برای ارتباط بین همسفران و کاربران این پایگاه بوده و در طول مسیر و محل مقصد، مجالی است تا با طرح بحث و انجام گفتگوهای لازم، زمینه تجربه و فعالیت صحیح تر در فضای پایگاه فراهم شود.

این در حالی است که همسفران با حضور و مشارکت خود در دفتر ” پایگاه عکس چیلیک ” نشستی را با مضمون نقد و بررسی سفر و نمایش و گفتگو پیرامون عکس های برگزار شده بعد از هر سفر تجربه خواهند کرد.

علاقمندان جهت اطلاع از چگونگی و نحوه حضور در تورهای بعدی این پایگاه به مقصد: شهر زنجان، کویر مرنجاب، روستای ابیانه، منطقه ماسال، قلعه رودخان، شهرک تاریخی ماسوله، شهرهای دامغان و شاهرود، ابنیه کاشان، اصفهان، یزد، شهرکرد، شیراز و … می توانند با شماره های ۰۲۱۸۸۳۴۸۸۲۴ (ده خط) تماس حاصل نمایند.

پیشین
نمایشگاه عکس خبری استان فارس برپا شد
پسین
نوزدهمین تور عکاسی چیلیک در استان سمنان برگزار شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست